י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רעל ופייק ניוז"

פלג לנתניהו: "תקרא לי 'דמבו', תקבל תביעה"

בנו של ראש הממשלה נגד העיתונאי גיא פלג: יאיר נתניהו האשים את עיתונאי 'החדשות' גיא פלג בהפצת פייג ניוז וכינה אותו בכינוי גנאי, גיא פלג לא נותר חייב

פלג לנתניהו: "תקרא לי 'דמבו', תקבל תביעה"
גיא פלג ויאיר נתניהו צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה כתב בחשבון הטוויטר שלו כי כתב המשפט של "החדשות" גיא פלג "ממשיך להפיץ רעל ופייק ניוז" וקרא לו להתנצל ולהתפטר "בבושת פנים על הפייק ניוז ששידר השבוע בנוגע להליקופטר" כשהכוונה, לסיפור שהביא פלג בחדשות על ההליקופטר שהעמיד ראש הממשלה לטובת איש העסקים ארנון מילצ'ן. בנוסף, יאיר נתניהו המשיך לכנות את פלג "דמבו" גם בציוץ זה, כפי שעשה בכל ציוציו האחרונים, כשהוא משווה את פלג לדמות מצוירת שלטעמו מזכירה את פלג.

פלג לא נשאר חייב והשיב ליאיר נתניהו בחשבון הטוויטר: "תקשיב מתוק, אם פירסמתי פייק תהיה גבר ותתבע אותי. אתם הרי יודעים לתבוע כשאתם רוצים. שנית, אם תקרא לי עוד פעם דמבו מבטיח לך שתקבל תביעה". יאיר נתניהו השיב לו על כך: "בוא תהיה אתה גבר ותגיד משהו על ההאשמות של השופט רוזן כלפי אדונך פרקליט המדינה שי ניצן וחברו דנינו וטיוח האשמות כלפיו על דברים לכאורה שהכניסו לכלא את קצב. אתה טוען שאתה לא שופר הפרקליטות, נכון? יאללה, זאת ההזמנות שלך".

כזכור, אחרי הפרסום של גיא פלג בנוגע למסוק שהזמין נתניהו למילצ'ן, פרסם ראש הממשלה סרטון שבו אמר: "כשבוגי יעלון היה שר הביטחון הוא לקח מסוק לחתונה של בתו. לא כל כך טוב לישראל, אבל בזה כמובן שגיא פלג לא מתעניין". בריאיון לתוכנית טלויזיה הגיב פלג לדברים ואמר: "אני יכול להתייחס לגיבוב השטויות האלה? הוא אומר שזה זוטי זוטות, אבל כשקוראים את העדות מבינים שמצד אחד ראש הממשלה לא זוכר שהוא הזמין את המסוק, הוא מספר שהוא בכלל לא ידע על המיזם שמעורב בו מילצ'ן, ומהצד האחר הוא מסביר בדיוק למה זה חשוב להזמין מסוק ולמה זה מקדם את האינטרסים הכלכליים של מדינת ישראל".

יאיר נתניהו גיא פלג טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד