י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפדיחה של איווט

התיעוד מוכיח: ליברמן חגג עם החרדים באותו אירוע עם נתניהו

במלחמה של ליברמן נגד המגזר החרדי, כל האמצעים כשרים. אך במקרה הנוכחי, ספג איווט מבוכה, לאחר שטען בפוסט שפרסם כי רה"מ פועל למדינת הלכה וצירף לטענותיו תמונה של נתניהו חוגג באירוע שבע ברכות לנכדת ליצמן • ליברמן שכח שגם הוא חגג באירוע והיה מי שהזכיר לו

התיעוד מוכיח: ליברמן חגג עם החרדים באותו אירוע עם נתניהו
ליברמן בביתו של ליצמן צילום: שלומי כהן / פלאש 90

הקמפיין של יו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן נגד שומרי התורה והמצוות נמשך, תוך שהוא מכוון בהסתה כלפי הציבור החרדי. הפעם הוא ניסה לצייר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כשותף של החרדים וספג תגובה מהליכוד שהביכה אותו.

הבוקר (ראשון) פרסם ליברמן פוסט שעסק בסערה סביב השר רפי פרץ ותקף את נתניהו. לטענת איווט, "ההתבטאויות לא משאירות שום ספק – נתניהו רוצה ופועל להקים ממשלת הלכה".

לדבריו ״בחודשיים האחרונים שמענו וקראנו באופן ברור את דבריו של סמוטריץ' על משפט התורה וחזרה לימי המלכים שאול ודוד, את ההתבטאות של הרב אבינר, שלנשים אין מקום בפוליטיקה הישראלית, ולזה נוסיף את הפסיקה האבסורדית משבוע שעבר של הרבנים בעיר החרדית אלעד, שאסור לגדל כלבים".

ליברמן טען כי התבטאויות אלו הן "טיפה בים. לכן, מי שרוצה ממשלת הלכה שיצביע "ליכוד" או "כחול לבן". מי שרוצה ממשלה לאומית רחבה שיצביע ישראל ביתנו״.

לפוסט הוא צירף תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה עם סגן השר יעקב ליצמן ויועצו הקרוב מוטי בבצ׳יק בשמחת השבע ברכות שהתקיימה בביתו של ליצמן לרגל חתונת נכדתו לפני כשנתיים.

מטרתו של ליברמן הייתה לצייר את נתניהו כחבר של החרדים, שמעניק להם כל שהם מבקשים. אלא שליברמן כנראה שכח כי באותו אירוע השתתף גם הוא בעצמו, כשכיפה שחורה מכסה את ראשו לאורך כל השבע ברכות.

מי שהעלה את התמונות, הוא טופז לוק, יועץ המדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפרסם את התיעוד של ליברמן כשהוא כותב ״הרב ליברמן״. ברשת חגגו על התיעוד שהביך את יו"ר 'ישראל ביתנו'.

אביגדור ליברמן יעקב ליצמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד