י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוב חוזר הניגון

יעלון הוקלט פעם נוספת מדבר נגד יאיר לפיד

לא שקט בכחול לבן: הערב מתפרסמת הקלטה בה נשמע הרמטכ"ל לשעבר חבר הכנסת משה בוגי יעלון, מדבר נגד צירופו של לפיד למפלגה. הקלטה זו מצטרפת לדברים שאמר יעלון לפני כמה שבועות בדבר עקשנותו של לפיד להיצמד לרטוציה, שלדברי יעלון מבריחה מצביעים פוטנציאלים

יעלון הוקלט פעם נוספת מדבר נגד יאיר לפיד
בוגי יעלון/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון/הדס פרוש, פלאש 90

הקרבות הפנימיים בין רביעיית 'כחול לבן' נמשכים. בראש המאבק נגד חבר הכנסת יאיר לפיד עומד יו"ר תל"ם וחבר הרביעייה חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון שהוקלט שוב מדבר נגד החיבור הפוליטי עם יאיר לפיד.

בהקלטה שפרסם הערב (ראשון) העיתונאי עמית סגל ב'החדשות' נשמע חבר הכנסת יעלון אומר כי "מה שקרה בין יש עתיד לחוסן לישראל באותו אירוע בסביון, זה בכייה במצב הנוכחי, אבל זה לא סיבה לפרק", כשהוא מתייחס לחיבור הפוליטי שנסגר בבית בסביון ערב הגשת הרשימה לכנסת ה -21.

ההתבטאות הטרייה הזו של חבר הכנסת יעלון כנגד לפיד היא התבטאות נוספת בקרב הפנימי כאשר רק לפני כשבועיים נשמע יעלון מתבטא כנגד לפיד בהקלטות שפורסמו "ברביעייה לפני כמה שבועות, אז עמדתי נאמרה, אני יכול להגיד שחוץ מיאיר לפיד שבעד הרוטציה, אף אחד לא בעדה".

בשבועות האחרונים דווח בכמה כלי תקשורת על אודות אי שביעות הרצון שמביע יעלון מכך, שיאיר לפיד אינו מוכן לוותר על הרוטציה לראשות הממשלה עם בני גנץ. לדבריו העובדה שיאיר לפיד מוצג לציבור כראש ממשלה, מרחיקה ציבורים שונים מהצבעה למפלגת 'כחול לבן', כעת ההקלטה הזאת שמתפרסמת בקולו, מוכיחה כי לא מדובר בדיבורי סרק.

בראיון שהעניק בשבוע שעבר יו"ר המפלגה חבר הכנסת בני גנץ ליונית לוי באולפן המהדורה המרכזית, הוא התייחס לתוכן ההקלטה ואמר, "אנחנו הנהגה רחבה, יש דיונים וזה תקין וזה בסדר. אנחנו יודעים להכיל את חילוקי הדעות וממשיכים לפי ההסכם ובשותפות. נלך קדימה וננצח", הבהיר.

הוא סיפר כי "היו דיונים בזמנו, היו דיבורים, גם בוגי אמר את זה בקולו, כחול לבן זה גוף גדול. אותו הדבר, אותו הדיון, אותו סימן השאלה שכמו עוף החול אני מניח ישובו לדבר איתנו עליו עד סוף מערכת הבחירות הזאת - זה בדיוק אותו המצב שהביאו אותנו ל-35 מנדטים".

"זה אותו ההישג, אותה השיטה, אותו המבנה שהביא אותנו ל-35 מנדטים בהישג הקודם", אמר גנץ ושיבח את שותפו, "יאיר הוא איש רציני, מנוסה, שמבין פוליטיקה ולמוד מערכות, בתורו הוא יהיה ראש ממשלה מצוין".

משה בוגי יעלון יאיר לפיד מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד