י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה פתחה בחקירה • צפו

הנהג שנסע לאחור בכביש הסואן: קשיש בן 83

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות סרטון בו נצפה רכב המסכן את התנועה בכביש בגין בירושלים - לאחר פעולות לאיתורו, התברר כי מדובר באדם כבן 83 שזומן לחקירה • צפו בתיעוד

הנהג שנסע לאחור בכביש הסואן: קשיש בן 83
רכב נוסע לאחור בכביש בגין צילום: צילום מסך

בעקבות סרטון שפורסם במהלך הימים האחרונים, בו נצפה רכב הנוסע לאחור תוך סיכון התנועה ומשתמשי הדרך, בכביש בגין בירושלים וגורם לעצירת התנועה ככל הנראה בשל פניה שפספס, פתחו בוחני אגף התנועה בירושלים בחקירה, שבמהלכה התבררה זהותו של הנהג, תושב ירושלים כבן 83.

השוטרים הצליחו לאתר את הנהג, והוא זומן להתייצב אמש לחקירה במשטרה בשל העבירה המיוחסת לו, במהלכה הוסברה לו מהות העבירה ועל כך שרק במזל וערנותם של הנהגים האחרים, המקרה הסתיים ללא תאונות ונפגעים.

תיק החקירה הועבר ליחידת תביעות תעבורה, הצפויה להגיש נגד הנהג כתב אישום בגין העבירות המיוחסות, ובחינת פסילת רישיון הנהיגה שלו.

במשטרה מציינים כי מיד עם הצפייה בסרטון, היה ברור כי מדובר בעבירה חמורה ומסוכנת שיכלו להיות לה תוצאות קשות, ועל כן פתחנו בחקירה מאומצת שהביאה תוך זמן קצר לאיתור הנהג והבאתו לחקירה. נמשיך לפעול על מנת לבדוק ולחקור עבירות שתועדו והובאו לידיעתנו, על מנת לאתר את הנהגים החשודים בעבירה ולמצות את ההליכים נגדם.

כביש בגין נסיעה פרועה קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד