י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
החרדים שותקים

האריתראי תיעד: כך מחללת עיריית אשדוד את השבת

לאחר שנטען כי בחודשים האחרונים מפעילה עיריית אשדוד בעיצומו של יום השבת מכירת שלגונים והשכרת כסאות בחופי הים, יצא אריתראי שעובד ברובע ז' החרדי ותיעד לחבריו החרדים את חילול השבת בזמן אמת

האריתראי תיעד: כך מחללת עיריית אשדוד את השבת
המכירה בקיוסק בשבת צילום: על ידי נוכרי

תיעוד ווידאו של חילולי השבת העירוניים בחופי הים אשדוד, נשלח על ידי עובד זר מאריתריאה לחבריו החרדים, ובו נראים צילומי ווידאו מחוף מי-עמי באשדוד המתעדים מכירת שלגונים וברד בחסות מלאה של עיריית אשדוד.

מדובר במיזם חופיקס העירוני, אשר על פי הודעת עיריית אשדוד פועל בשבעה חופים מוכרזים בעיר, לרבות בחוף החרדי הנפרד, אלא שהתיעוד הבלעדי שנחשף ב"בחדרי חרדים" מוכיח כי המיזם פועל תוך חילול שבת המוני בפרהסיה לאורך כל שעות היום של שבת קודש.

העובד הזר תיעד את כל המסלול שעשה מכניסתו לחוף מי-עמי ועד שניגש לדוכן השלגונים, שם הוא מקליט עצמו אומר: שבת שלום, להוכיח כי מדובר בתיעוד שנעשה ביום השבת. לאחר מכן הוא שואל את המוכרת עד מתי פועל השירות וזו משיבה שהמקום פתוח עד השעה 6 בערב.

ל"בחדרי חרדים" נודע, כי המיזם מחלל השבת פועל בחופי הים באשדוד מזה כמה חודשים, למרות זאת היומונים החרדים ממלאים פיהם מים ולא היה אף נציג חרדי באשדוד שיצא נגד חילולי השבת ההמוניים הללו.

בהקשר זה יש לציין כי הנציגות החרדית במועצת העיר אשדוד (10 נציגים מתוך 29) מהווה כיום לשון מאזניים עבור ראש העיר יחיאל לסרי, לאחר שחבר הקואליציה ולדימיר גרשוב נקלע בחודשים האחרונים לעימות עם לסרי על רקע סאגת פיטורי יהודה אבידן ממנכ"ל חפ"א, כך שאם עשרת הנציגים החרדים יחברו לגרשוב ברמה הפוליטית הם יכולים להשאיר את לסרי בעמדת מיעוט (14 מתוך 29) ולהכריעו.

עיריית אשדוד חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד