י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השם יקום דמו

רצח המתאגרף החרדי: שני סייענים הודו באשמה

בעוד משפטו של הנאשם המרכזי ברצח המתאגרף החרדי אהרן ראג'מן מתנהל, הודו שני סייענים באשמה ונגזר דינם למאסר ממושך 

רצח המתאגרף החרדי: שני סייענים הודו באשמה
אהרן ראג'מן הי"ד צילום: באדיבות המצלם

עשר שנות מאסר נגזרו על שני הסייענים שעזרו לרצוח את אהרן ראג'מן הי"ד, זאת בעוד הרוצח השלישי ממתין לגזר דינו. השניים נשפטו למאסר על מעורבותם בפריצה לבית ומעורבות ברצח של לוחם MMA.

ביום שני האחרון, סומר צ'רץ', צעירה בת-18 וג'ייס סווינטון, בן ה-20, הודו באשמה של רצח מדרגה שנייה, למותו של ראג'מן, כך על פי רישומי בית המשפט, כולל שני סעיפים של שוד עם נשק חם.

ראג'מן, בן ה-25, נורה ונרצח בתוך ביתו ביולי 2017. רשויות החוק טוענות כי כמה אנשים נכנסו לבית, היה מאבק, ואז נורו יריות שהסתיימו עם מותו של ראג'מן.

על פי הדיווח בכלי תקשורת בארצות הברית, לאחר שחרורם של השניים בעוד עשור, יחול עליהם מאסר על תנאי. כלומר, באם יעברו שוב על החוק ויהיו מעורבים בעבירות של אלימות, הם יחזרו לכלא לכל חייהם.

עוד עולה ממסמכי בית המשפט, כי שני הנאשמים חתמו על הסכם טיעון, להעיד נגד רוברטו אורטיז בן 20, מי שירה בפועל באהרון ראג'מן הי"ד ונאשם ברצח מדרגה ראשונה. רוברטו אמור לחזור לבית המשפט ב-20 באוקטובר להמשך דיון בעניינו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בתאריך 3 ביולי 2017, נרצח חסיד חב"ד - אהרון ראג'מן ז"ל, בעודו בן 25, על ידי אלמונים שפרצו לביתו ממערב פלורידה.

אהרון הי"ד, גדל בבוקה רטון שבפלורידה, שם התגורר עם אמו ואחיו. הוא נרצח בסביבות השעה 22:30 בלילה. כשאמו ואחיו אינם נוכחים בבית בעת הרצח.

אהרן הי"ד, התפרסם כאחד מהלוחמים האורתודוקסים היחידים של ארגון ההיאבקות (MMA), כאשר הקפיד על לבישת ציצית וחבישת כיפה, בכל עת שעלה להתאגרף.

שגרת היום-יום שלו, כללה תפילה ולימוד בחב"ד בוקר וערב. רג'מאן הי"ד התבטא על הקפדתו להתאגרף עם ציצית וכיפה: "חשוב לשמור על הראש במקום הנכון, והלב איפה שהוא צריך להיות".

אהרון הי"ד השאיר אחריו, אמא, שני אחים, וארבע אחיות. אביו נפטר לפני מספר שנים בשל מחלה קשה.

מתאגרף חרדי אהרן ראגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד