י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה חוקרת • צפו

כתובת גרפיטי נגד כרמל שאמה; רה"ע: "בריונות"

יממה לאחר ריסוס כתובת גרפיטי מחוץ לבית סגן ראש עיריית רמת גן ליעד אילני - הבוקר רוססה כתבות גרפיטי בשכונת מרום נווה נגד ראש העיר כרמל שאמה • ראש העיר בתגובה: "מדובר בבריונות"

כתובת גרפיטי נגד כרמל שאמה; רה"ע: "בריונות"
כתובת הגרפיטי שהתגלתה הבוקר צילום: באדיבות המצלם

על קיר במרום נווה ברמת גן אותרה הבוקר (חמישי) כתובת גרפיטי שרוססה על קיר - "כרמל השבת", כתובת שככל הנראה כוונה לעבר ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן. אנשי העירייה הזמינו משטרה למקום.

כתובת גרפיטי זו אותרה רק יממה לאחר שרוססה כתובת דומה על קיר סמוך לביתו של מ"מ ראש העיר, ליעד אילני. בכתובת הגרפיטי, שאף היא רוססה בספריי שחור, נכתב: "אילני, השבת תשלום".

לפני שעה קלה הגיב ראש עיריית רמת גן לכתובת הגרפיטי שהתגלתה הבוקר ואמר: "פשע השנאה החדש מאתמול אליו נוסף גרפיטי ביריוני, לא ירפה את ידינו ולא יפחיד אותנו מלהיות עיר סובלנית שאוהבת ומכבדת את כולם".

"לא משנה את מי הם אוהבים ובמי וכמה הם מאמינים - שהרי כולנו בני אדם שווים גדלנו על: ואהבת לרעך כמוך וכי דרך ארץ קדמה לתורה. ביריונות ואלימות אינן דרך ארץ ולא יהיו דרכינו".

כתובת הגרפיטי שרוססה אתמול ע"י ביתו של סגרה"ע. צילום: באדיבות המצלם

"ברגע שהגעתם למשפחה שלי, עברתם את הגבול", כתב אתמול אילני בחשבון הפייסבוק שלו. גם ראש העיר כרמל שאמה הגיב על כך וכתב כי הגרפיטי רוסס על ידי פחדנים על חומת הבית של ממלא מקומי, מרחק נגיעה מחלון חדר ילדיו.

עוד כתב סגן ראש העיר כי "דגל שחור מתנוסס מעל הפעולה הזו והיא המשך ישיר לכינויים המסיתים כמו: פרעה, ארדואן, עמלק ולאיומים כמו "כרמל ישלם מחיר כבד", "סופו לשכב בעפר" - שיצאו מפי מנהיגי החרדים".

"כבר ביקשתי לאתר מקור תקציבי בכדי להגדיל את תדירות קווי הבילוי בסופי שבוע. בשעה שחלק ממנהיגי החרדים מסיתים וחלק אחר רואה ושותק ראוי שהקולות השפויים והאחראים יאמרו את דברם באופן צלול וברור".

כתובות גרפיטי גרפיטי כרמל שאמה רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד