י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ומחה ה' דמעה מעל כל פנים"

חברת הכנסת שלחה מכתב למשפחת הגיבור

חברת הכנסת החרדית של מפלגת 'כחול לבן' - עומר ינקלביץ', שיגרה היום מכתב תנחומים למשפחתו של הרב ראובן באומן ז"ל, שטבע בעת שהציל את תלמידו

חברת הכנסת שלחה מכתב למשפחת הגיבור
הרב באומן ז"ל צילום: yeshiva world news

חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ', שלחה מכתב תנחומים למשפחתו של הרב ראובן באומן ז"ל, שטבע בשבוע שעבר בחוף הים בוורג'יניה בעת שנכנס להציל את תלמידו מטביעה.

במכתב ששגרה ינקלביץ' למשפחה נכתב: "לכבוד משפחת באומן היקרה, עם ישראל כולו שותף לטרגדיה הנוראה שפקדה אתכם - בהילקחו בטרם עת של אבי המשפחה - הרב ראובן זיכרונו לברכה. גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם. בפטירתו הטראגית, שבאה תוך קידוש שם שמיים והצלת נפשות, גילה המנוח ז"ל שאר רוח ואומץ בלתי מצויים והעניק השראה לכולנו".

"יהי רצון שלא תדעו עוד צער, ומחה ה' דמעה מעל כל פנים. אתכם באבלכם הכבד".

כזכור, כפי שדווח לראשונה באתר 'בחדרי חרדים', רשויות ההצלה והחירום קיבלו ב- 9 ליוני האחרון קריאה על טביעה בפארק המים בחוף ווירג'יניה. המתקשר אמר שישנם שני אנשים במים: אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 13.

הרב היה עם קבוצה של כ-20 תלמידים והוא ראה לפתע את אחד מהם נאבק במים; אז הוא נכנס לעזור לילד. הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה.

צוותי חילוץ גדולים מאד, ביניהם ארגונים שונים: 'ארגון חברים של רוקלנד', יחידת ההטסה של ארגון הצלה מניו יורק, 'חי לייף ליין', 'אחיעזר' וארגון חברים מבולטימור, ניסו למצוא בחיים את הרב ראובן באומן, אך לדאבון כולם גופתו נמצאה ללא רוח חיים ביום ראשון האחרון. הרב בן ה-35 השאיר אחריו אישה וחמישה ילדים. יהי זכרו ברוך.

עומר ינקלביץ' הרב ראובן באומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד