י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הילדה לא פירשה נכון"

חשד: הסב תקף את נכדתו החרדית בת ה-10

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו של סב חרדי תושב מרכז הארץ, החשוד כי תקף את נכדתו בת העשר במספר הזדמנויות • עורך דינו: "להערכתי הילדה פירשה מגע תמים כמגע אסור"

חשד: הסב תקף את נכדתו החרדית בת ה-10
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך לפני מספר שעות (חמישי) את מעצרו של אדם בן 74, החשוד כי במספר הזדמנויות תקף את נכדתו בת ה-10.

החשוד נעצר אמש (רביעי) על ידי שוטרי תחנת משטרת מודיעין עילית, הוא נחקר והבוקר הובא לבית המשפט. בהסכמת המשטרה ופרקליטו, הדיון נערך בדלתיים סגורות ושמו נאסר לפרסום, בעיקר בגלל שעם פרסום שמו, עלולים לזהות את נכדתו - הנפגעת בתיק - שמסרה עדות במשטרה.

אין מדובר בתלונה שהוגשה לאחרונה, אלא כבר בחודש ניסן, כשבוע לפני חג הפסח. מאז, חוקרי המשטרה ביצעו פעולות שונות ואתמול הוחלט לעצרו.

חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בשישה ימים. לאחר שהשופט סבר שקיים חשד סביר שהסב אכן ביצע מעשים חמורים, הוחלט להאריך את מעצרו בארבעה ימים עד ליום ראשון הקרוב - בעיקר מחשש לשיבוש הליכי חקירה.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי "במהלך החקירה בוצעו מספר פעולות ואתמול עצרה המשטרה חשוד בשנות ה-60 לחייו, תושב המרכז, בחשד לביצוע המעשים". עוד נמסר כי "במהלך הדיון אסר השופט פרסום שמו או כל פרט מזהה אחר אודות החשוד".

עו"ד קובי קמר, פרקליטו של החשוד, מסר ליוסי אלי מחדשות 13, שפרסם לראשונה את החשד, כי "מדובר באדם שמרעיף חום ואהבה על כל הנכדים שלו. להערכתי הילדה פירשה מגע תמים כמגע אסור".

מעשים חמורים תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד