י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המדור השבועי

ביקורת מסעדות - מסעדת פרֶש בנמל תל אביב

איזה כיף זה לשבת מול הים. בעצם, איזה כיף זה לאכול ארוחה חלבית טובה. יודעים מה? איזה כיף זה לשבת מול הים ולאכול ארוחה חלבית טובה. | ביקורת מסעדות מאת מאיה הבלין

ביקורת מסעדות - מסעדת פרֶש בנמל תל אביב
פילה בס עם צ'יפס צילום: מאיה הבלין

ערב קיץ בנמל תל אביב. נשמע ים של זיעה שמדביקה אותנו לעצמינו. אבל לא, הבריזה הנעימה והאווירה הקלילה עושים תחושה של התחלה טובה.

חניה  חניון הנמל (בתשלום) | ניקיון טוב | שירות טוב | זמן אידיאלי בוקר-צהרים | מחיר סביר

מדפדוף ראשוני בתפריט הבנתי שמדובר במסעדה קצת יותר מיוחדת מהסטנדרט. לצד המנות האיטלקיות הקלאסיות קרצו אלי שילובים מעניינים ומנות מיוחדות שלא רואים בכל מקום. חוץ מזה, תפריט מנות דגים מורחב שפשוט לא ידעתי מה לבחור. אבל בסוף הצלחתי (ספוילר- וואו )

אז פתחנו. לראשונות- קרים צ'יז סלמון שהיה פשוט מדויק! טעים, נימוח, שילוב מצוין של גבינת שמנת, סלמון מעושן, בצל סגול, זילוף של לימון ושמיר קצוץ שסוגר לגמרי את המנה, כשכל הטוב הזה מונח על לחם קלוי. מה עוד צריך?

לקחנו גם פטריות מוקפצות עם שעועית ירוקה ברוטב אסיאתי, למי שרוצה ללכת על בטוח. אין הרבה מה לטעות בזה, היה טעים בהחלט.

כשמדובר במסעדה חלבית- איטלקית, אי אפשר לדלג על פסטה. אבל לא רציתי ללכת על הרגיל והמשעמם. לא שוב שמנת או רוזה. בחרנו את ה'רביולי סיציליאני', ואני אצטט מהתפריט כי זה היה בדיוק ככה: רביולי ממולא גבינות, צרוב בשמן זית ושום קונפי, עגבניות שרי צלויות, ארטישוק, זיתי קלמטה, עשבי תיבול וגבינת פטה. מיוחד ושונה, מגוון של טקסטורות ומרקמים וטעמים שמשתלבים נהדר יחד.

רביולירביולי

בתפריט מצאנו מגוון מנות טבעוניות שנותנות מענה לרגישים לחלב או למי שלא מתחבר לדגים. אז בשבילכם שם, טעמנו גם אחת כזו. מנה שנקראת 'קארי אדום'- מגוון ירקות, פטריות, עגבניות, שעועית ירוקה, בצל סגול וירוק שמוקפצים/מאודים עם שבבי סויה ברוטב קארי אדום, מונחים על אורז עם פלח לימון בצד. מנה מיוחדת שלגמרי עושה את העבודה. אז טבעונים- לא קופחתם.

לגולת הכותרת- הדגים. כל כך מתבקש עם הריח של הים והרעש של הגלים. אז היה קשה לבחור כמו שאמרתי, אבל החלטנו ללכת על פילה בס.

הדג היה מדהים, מידת עשיה מדויקת ותיבול מושלם שלא מסתיר את טעם הדג המקורי, רך, קריספי בקצוות ובשפע רב. הוגש עם צ'יפס מעולה ולימון שזילפנו והקפיץ הכל עוד יותר. תענוג.

אני יודעת שזה הרבה, אבל אחרי כל זה ברור שהיינו חייבים קינוח. פאדג' שוקולד עם שברי בוטנים מעליו, גלידת וניל וקצפת. בדיוק כמו שזה נשמע. סיום מתוק לערב חווייתי שכזה.

פרֶש קִיצֶ'ן, האנגר 12, נמל ת"א.

הטעם

8

המִגְוון

7

המקוריות

8

האיכות

8

הגודל

9

ההגשה

8

ביקורת מסעדות דגים אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד