י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נתניהו הפך לנטל"

פרץ עושה סוף לשמועות - הח"כית מאיימת לפרוש

יו"ר מפלגת העבודה מפזר את הערכות הפרשנים לפיהם הוא מסוגל לחבור לקואליציה בראשות נתניהו ומצהיר בעצם יום השבת לעיני מצלמות, כי לא ייכנס לממשלתו | בתוך כך, אחת הח"כיות הפופולריות בעבודה מאיימת לפרוש אם לא יהיה איחוד כללי

פרץ עושה סוף לשמועות - הח"כית מאיימת לפרוש
עמיר פרץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר שפרשנים העריכו כי יו"ר 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ עלול להסכים לשבת בקואליציה תחת בנימין נתניהו, כשגם שותפתו החדשה חברת הכנסת לשעבר אורלי לוי אבקסיס, בראיונות שהעניקה במהלך הבחירות הקודמות היא סירבה להצהיר כי לא תשב עם נתניהו בקואליציה - ב'עבודה' עושים סוף לשמועות.

בכינוס ראשי רשויות מקומיות, ראשי ארגונים חברתיים ופעילים במגזר הבדואי בצפון שהתקיים בעצם יום השבת, הסביר יו"ר 'העבודה' עמיר פרץ, "אנחנו לא נשב עם נתניהו תחת כתב חשדות וכתב אישום ולא נכנס לממשלה עם חוק הלאום, חוקי חסינות וגזענות".

לדברי פרץ, "נתניהו הפך לנטל על ישראל. הוא זנח את הפריפריה, הפקיר את מגזר המיעוטים בישראל ומי שלא מוכן לתת שיוויון למיעוטים בחברה מאבד את התוקף המוסרי להוביל את המדינה".

הוא התייחס גם כן לאיחוד הפוליטי המפתיע ואמר, "החיבור עם אורלי לוי בא להגדיל את פוטנציאל הבוחרים של הגוש ולהביא מהפך אמיתי", כשהוא רומז לניסיון להביא קולות מימין כדי לגרום לגוש השני להפסיד בבחירות.

יצוין כי על פי דיווח ב'כאן11', מפלגת 'גשר' של אורלי לוי, צפויה לקבל את המקומות ה-6 והעשירי ברשימה, זאת ככל הנראה מלבד המקום השני שיוענק ליושבת ראש - אורלי לוי אבקסיס.

בתוך כך, חברת הכנסת סתיו שפיר, רמזה על כך שהיא תפרוש ממפלגת 'העבודה' במקרה ולא יצא אל הפועל איחוד כללי במפלגות השמאל. בראיון שהעניקה הערב (מוצ"ש) ל'חדשות 13' אמרה, "אני אוהבת את המפלגה, אבל את המדינה יותר. אפעל לאיחוד כללי גם במחיר של סיכון המקום הפוליטי שלי".

חברת הכנסת שפיר ציינה עוד, "לא תהיה התאבדות של המחנה ואני אעשה הכל כדי לדאוג שהדבר הזה לא יקרה, חיבורים בתוך המחנה הם קריטיים. אורלי לוי היא נהדרת וטוב שהיא התחברה, אבל זה ממש לא מספיק".

עמיר פרץ מפלגת העבודה אורלי לוי אבוקסיס סתיו שפיר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד