כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זה הסיפור

דרמה: מדוע נטש מרדכי בן דוד את הבמה

באירוע יוקרתי במיוחד שהתקיים ביום חמישי האחרון, התרחש מקרה לא נעים, בו נטש מרדכי בן דוד את הבמה, לא לפני שהוא דורש מהנוכחים להפסיק לעשן | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא והתיעוד שהפך ויראלי ברשת

דרמה: מדוע נטש מרדכי בן דוד את הבמה
מרדכי בן דוד צילום: יחצ שירה

תיעוד שהפך לויראלי ברשתות החברתיות מעורר עניין בקרב רבים; מדוע נטש הזמר החסידי הוותיק מרדכי בן דוד את הבמה תוך כדי שירה באירוע יוקרתי. ובכן כתב 'בחדרי חרדים' עשה את הבירורים הנדרשים והנה הסיפור המלא.

ביום חמישי התקיימה במלון הילטון בתל אביב, שמחת בת מצווה לבתו של איש עסקים חרדי, את הערב ליוותה מוזיקלית תזמורתו המורחבת של מאסטרו יואלי דיקמן שכללה 30 נגנים, כשבמהלך הערב עלו גדולי האמנים במגזר, בהם מרדכי בן דוד וחיים ישראל.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ניתן לראות כי תוך כדי שירתו, מרדכי בן דוד שחש ככל הנראה במחנק מהעשן הסמיך שמילא את קרבת הבמה, בעקבות עישון מאסיבי של כמה ממשתתפי האירוע, מבקש להפסיק לעשן "רבותי, לא לעשן פה בבקשה".

משראה כי לא נשמעים לבקשתו, הוא פנה לאחד הנוכחים שהמשיך לעשן ואמר לו, "או שאתה מעשן בחוץ, או שאני יוצא החוצה", משסירב להפסיק לעשן, אמר בן דוד, "לילה טוב" וירד מהבמה. 

(התיעוד באדיבות כתב הברנז'ה החרדית איציק אוחנה)

"היה שם ענן של עישון רציני בעולם. העשן של הסיגריות מאוד מפריע לו לקול", משחזר אחד הנוכחים באולם ל'בחדרי חרדים', "מרדכי השתעל כמה פעמים וביקשו איזה עשרים פעם מאנשים לא לעשן שם, באמת כולם הפסיקו ובאיזו שלב מרדכי ראה מישהו שעבר לפני הבמה עם סיגריה וזה הפריע לו, אז הוא פשוט ירד מהבמה. כולם היו בהלם".

עוד הוא מספר, כי מרדכי בן דוד "ניסה לחזור אחר כך לבמה, הוא תפס את עצמו אבל בעל האירוע לא רצה שיעלה. לא עצרו את חיים ישראל שכבר היה אז על הבמה והמשיך להרקיד ולשמח עד ארבע לפנות בוקר". 

"זה היה אירוע שלא היה מצב להגיד לאנשים לא לעשן. ישבו שם חבר'ה טייקונים מיליארדים בקנה מידה עולמי, שלא סופרים את מרדכי בן דוד ואת מעמדו, 'מי אתה שתגיד לנו כן לעשן או לא לעשן, אתה לא רוצה לעשן לך הביתה, זה הדיבור'", מספר אותו אורח ל'בחדרי'.

מאידך, גורמים המקורבים לזמר מרדכי בן דוד מגיבים ל'בחדרי חרדים' על התיעוד שמסעיר את הרשת ואומרים, "יודעי דבר שהיו במקום מספרים כי המפיק של האירוע ובעל האירוע וגם מרדכי ביקשו מעל עשרה פעמים במיקרופון, לא לעשן באולם תוך כדי שמרדכי הפסיק לשיר כמה פעמים לפני כן, כמה מן האורחים שכנראה היו שתויים סירבו לבקשה ומרדכי עזב את הבמה מאחר וכך סוכם עם בעל האירוע".

בעקבות אי הנעימות שנוצרה הן לזמר והן למשפחה, מרדכי בן דוד ישיר למשפחה באירוע קטן שבו יהיה שליטה על האורחים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מרדכי בן דוד חגיגת בת מצווה עישון מאסיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד