י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בתאו בבית הכלא

חברו המפוקפק של ברק נמצא ללא רוח חיים

ג'פרי אפשטיין, המיליארדר היהודי - אמריקאי שנאשם בסחר בבני אדם, נמצא היום ללא רוח חיים בתאו בבית הכלא • אהוד ברק: "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר"

חברו המפוקפק של ברק נמצא ללא רוח חיים
ג'פרי אפשטיין צילום: wikipedia

חברו ושותפו לשעבר של אהוד ברק, העבריין ג'פרי אפשטיין, נמצא ללא רוח חיים בתאו בכלא בארצות הברית.

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים, כי הסוהרים קיבלו הנחיה שאפשטיין יהיה נתון תחת השגחה. סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי הסוהרים הפסיקו להשגיח עליו, ובכך הפרו נהלים.

סוכנות הידיעות 'רויטרס' דיווחה, כי הסוהרים היו צריכים לבדוק את האסירים בכל 30 דקות, והם הפרו את הנהלים, בנוסף דווח, כי אסירים בהשגחה מיוחדת יש לבדוק מדי רבע שעה.

כזכור אפשטיין נעצר ב-6 ביולי האחרון בשדה התעופה בניו ג'רזי, כשחזר מפריז, בחשד לסחר בבני אדם, אפשטיין נחקר ונעצר עד לתום ההליכים.

 

מי שהיה שותפו וחברו, הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שמתמודד בימים אלה לכנסת תחת רשימת "המחנה הדמוקרטי" בראשות ניצן הורוביץ. אהוד ברק נמצא במקום העשירי ועל פי התחזיות הוא אינו צפוי להיכנס לכנסת.

לאחר פרסום מעצרו של אפשטיין, ולאחר פרסום החשדות נגדו, אהוד ברק שהיה בראש מבקריו של נתניהו בעניין החשדות נגדו, השתתק מעט.

בנוסף, תמונות שפורסמו באתר ה"דיילי מייל" הבריטי, בהן נראה ברק נכנס לביתו של אפשטיין, גרמו לברק מבוכה גדולה, והוא אף איים שיתבע את האתר, אך עד עכשיו הוא לא הגיש כל תביעה.

היום אהוד ברק הגיב על הפרסומים על אפשטיין. ואמר. "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר", את הדברים אמר בריאיון ל"מטה המרכזי". "לא רווח לו ולא לא רווח לי", אמר. ברק והוסיף כי "מרגע שנחשפו הדבר החמורים בחודשים האחרונים, הקשר איתו נותק מיד".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אתר ה"דיילי ביסט" האמריקני, פרסם ראיון עם אהוד ברק, ובו הוא נשאל על נסיבות היכרותו עם המיליארדר המפוקפק ג'פרי אפשטין, הנאשם בעבירות סחר בבני אדם.

‏"האיש שהכניס אותי לאפשטיין לפני כ-17 שנה הוא שמעון פרס", אמר ברק. כאשר לא ברור אם האירוע התקיים בניו יורק או בוושינגטון, אך ברק נזכר כי היה באירוע שבו "היו הרבה אנשים מפורסמים וחשובים, כולל, אם אני זוכר, גם שני הקלינטונים (ביל והילארי קלינטון י.פ) וגם מאות אחרים".

‏מאז, אומר ברק, הוא פגש את אפשטיין "יותר מ - 10 פעמים, הרבה פחות ממאה פעמים, אבל אני לא יכול להגיד לך בדיוק כמה, אני לא סופר, במשך השנים ראיתי אותו מדי פעם באירועים שונים, מעולם לא השתתפתי במסיבה איתו, מעולם לא פגשתי את אפשטיין כשעבר על החוק".

‏ברק אמר כי ביקר אצל אפשטיין בשניים מבתי המגורים במנהטן והוסיף כי ביקר גם באי הקריבי הפרטי של אפשטיין. "פעם אחת, במשך כמה שעות - ושוב פעם שנים אחרי הפרסומים על מעשים לא חוקיים של אפשטיין, אבל אני לא הייתי איתו בשום זמן כשהוא עבר על החוק", אמר.

‏"פגשתי בביתו הרבה מאוד אנשים מכובדים, מדענים, זוכי פרס נובל, ופגשתי אותו גם בבוסטון, או במעבדות אוניברסיטת הרווארד שהוא תומך בהם כספית". באירועים אלה אומר ברק, כי הוא לא היה מעורב במעשים נגד החוק חד-משמעית. כשנשאל האם תמונות שלו עובר על החוק יכולות לצוץ פתאום ולהביך אותו הוא השיב - "אין שום סיכוי".

ג'פרי אפשטיין אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד