י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נס גדול באמצע הצום

מחוץ לישיבה: הרכבים התנגשו. אחד נהרג

נס גדול בצום ובצומת: רכב שחצה צומת באור אדום, התנגש ברכב אחר והעיף אותה על מדרכה - בקדמת ישיבה. רוכב אופניים גוי נמחץ ונהרג | מדובר בנס, שכן באותה שעה, היתה הישיבה ובתי הכנסת באזור מלאים במתפללים שקראו קינות ולמרבה הנס איש מהם לא נפגע

מחוץ לישיבה: הרכבים התנגשו. אחד נהרג
התנגשות רכבים סמוך לישיבה בתשעה באב צילום: באדיבות המצלם

בצהרי צום תשעה באב (ראשון) אירעה תאונת דרכים קשה בסמוך לישיבה בפלטבוש שבברוקלין-ניו יורק. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום עשו קידוש השם גדול כשטיפלו בגוי שנפצע אנושות ומת מפצעיו מאוחר יותר.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, התאונה התרחשה בשעה 12:30 בצהריים בצומת שדרות קוני איילנד בפלטבוש, שני רכבים התנגשו, כאשר אחד מהם חצה את הצומת באור אדום והתנגש בעוצמה ברכב אחר, שהועף על מדרכה שלפני ישיבת וורצקי. גבר שאינו יהודי שרכב על אופניו נפגע ונהרג, כשנמחץ מתחת לגלגלי אחד הרכבים.

מתנדבי ארגון 'הצלה', יחד עם כוחות כיבוי ומשטרה, הגיעו במהירות כדי לחלץ את הקרבן שסבל מפגיעות אנושות. החובשים החרדים של 'הצלה' פלטבוש הובילו את הפצוע בן ה-35 לבית החולים, שם נקבע מותו. שני נפגעים נוספים משתי המכוניות הובהלו גם הם לבית החולים, על פי הדיווחים, שניהם במצב יציב.

אחד הסקרנים שנכח במקום אומר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בנס של ממש. שכן מדובר בתאונה מחרידה שהיתה יכולה להסתיים הרבה יותר גרוע, עם נפגעים אולי מהישיבה הסמוכה או בתי כנסת אחרים שהיו הומים באותה שעה במתפללים שקראו קינות.

תאונה קטלנית פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד