י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הובילו אותה לאתר בנייה

כתב אישום יוגש נגד שני תוקפי בת ה-15

לפני כארבע שנים התלוננה קטינה בת 15 כי שני חשודים גררו אותה לאתר בנייה, שם תקפו אותה. היום יוגש כתב אישום נגד השניים • במקביל, אחד מהחשודים חשוד בתקיפה נוספת של תיירת בגן העצמאות בירושלים

כתב אישום יוגש נגד שני תוקפי בת ה-15
פועלים באתר בנייה צילום: pixabay

נערה כבת 15, הותקפה באכזריות בשנת 2015 בירושלים. הקטינה הגישה תלונה במשטרה שם נפתחה חקירה לאיתור שני החשודים שהובילו אותה על פי כתב האישום לאתר בנייה סמוך, שם ביצעו בה את זממם.

חקירת המשטרה המשיכה להתנהל תוך איסוף ראיות וממצאים פורנזיים, שהובילו לאיתור זהותם של החשודים בשנות 30-50, ממזרח ירושלים, ואלה נעצרו לפני כשבועיים. החשודים נחקרו ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט. היום (שני) צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדם כתב אישום בגין העבירות המיוחסות להם בתיק החקירה משנת 2015.

במקביל, פתחה המשטרה במהלך חודש יוני 2019 בחקירה בעקבות מקרה תקיפה אכזרית נוספת של תיירת שאירע בגן העצמאות בירושלים. במהלך החקירה ואיסוף הראיות והממצאים, נחשף כי אחד מהחשודים בתקיפת בת ה-15 בשנת 2015, חשוד גם במקרה האחרון לפני כחודשיים, ועל פי החשד ביצע את התקיפה יחד עם חשוד נוסף.

בתוך כך, חוקרי משטרת ישראל איתרו צילומים בהם נצפה החשוד הנוסף במעורבות במעשה בסמוך לשעת התרחשות העבירה, ושפרטיו טרם ידועים למשטרה. בעקבות כך, המשטרה פרסמה את תמונתו של החשוד שטרם נעצר.

מעשה מגונה וביערת הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד