י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נס גדול

יהודה בן ה-6 שנדקר יחזור לשגרה בקרוב

הילד בן השש שנדקר בכף ידו לפני כשבועיים ברחובות, גילה היום כי כף ידו לא נפגעה כליל וכי הוא יכול להזיז את כל אצבעותיו וכי הוא ישוב לשגרת החיים בימים הקרובים | הרופא כבר קבע תור לתחרות הורדת ידיים

יהודה בן ה-6 שנדקר יחזור לשגרה בקרוב
יהודה קירט שנדקר ברחובות עם אביו והרופא צילום: גלעד שעבני

ביום חמישי האחרון הגיע יהודה קירט, הילד בן ה-6 שנדקר דקירה עמוקה בידו לפני כשבועיים בידו על ידי עובר אורח בן 34 בפארק ברחובות, יחד עם הוריו, לבדיקה אצל ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה כף היד, שהציל את ידו בניתוח מורכב במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית.

הבדיקה העלתה כי יהודה יכול להזיז את כל אצבעותיו וכי יחזור לשגרת החיים בקרוב. ד"ר יהודה אף הציע ליהודה תחרות הורדות ידיים בעוד שבועיים לאחר תהליך שיקום היד.

ביום חמישי לפני שבועיים, הובהל יהודה קירט בן ה-6 מגן משחקים ברחובות לחדר מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני עם יד מדממת מדקירה של עובר אורח כבן 34. לאחר ייצוב מצבו הוא עבר לחדר הניתוח ועבר ניתוח מורכב במרפק ע"י ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה של כף היד, וצוות חדר הניתוח לתפירת מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי הדם. לפי הרופאים, בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים באזור היד.

ביום חמישי האחרון, שבועיים לאחר הדקירה, הגיעו יהודה והוריו, רות וארז קירט, לבדיקה אצל ד"ר יהודה והודו לו על הטיפול הרפואי המעולה שהציל את ידו של יהודה, ועל שירות אדיב ואמפתי. "התכוננתי לאסוף את יהודה וכשהגעתי לשם הבנתי שמדובר באירוע טראומתי וכשהגיע מד"א הבנתי עד כמה המצב חמור ופצע הדקירה עמוק ולא פשוט", אמר ארז. "הגענו לקפלן וברגע שנכנס ד"ר דוד יהודה הכל הפך להיות רגוע ואמרת לו שגם לך קוראים יהודה, ואז לקחתי צעד אחורה והייתי רגוע לגבי הטיפול המיטבי בילד שלי".

ד"ר דוד יהודה הוסיף כי קיבל דיווח על ילד שהגיע עם פציעה די חמורה. "רצנו וראיתי ילד עם פצע עמוק בחלק הקדמי של המרפק באזור כלי הדם והעצבים. אבל הוא היה רגוע וגיבור בצורה בלתי רגילה. ביצענו ניתוח דחוף כדי לבדוק את אספקת הדם עם צוות רפואי מצוין של חדר ניתוח. מדובר בנס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו. תפרנו כל קצה של שריר לקצה השני בצורה הכי טובה שיכולה להיות. שבועיים אחרי האירוע יהודה מניע את האצבעות ואין חסר נוירולוגי ומתחילים בתהליך שיקום המרפק".

לפני שבוע וחצי, פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד לירן יוסיפוביץ, בן 34 מרחובות, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן ענבר פישביין, ביום 25.7.19 בשעה 15:20, או בסמוך לכך, הצטייד הנאשם בסכין מטבח ויצא מביתו אל עבר גן שעשועים ברחובות. באותה עת שיחקו בגינה קטין בן כ-6 שנים ואחותו בת ה-5.

הנאשם הגיע אל הגינה, הבחין בילד, ניגש אליו, דקר אותו בידו באמצעות הסכין ולאחר מכן נשך את הפצע המדמם שגרם לו. הילד ניסה לחמוק מן הנאשם, והגננת של הילד שהייתה במקום, באה לעזרתו. הגננת הרחיקה את הנאשם מהילד, והנאשם נמלט מן הגינה. אזרחים שהיו במקום סייעו לילד והזעיקו את המשטרה וניידת טיפול נמרץ. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', במהלך חקירתו הוביל החשוד את חוקרי המשטרה אל מיקום הסכין איתה הוא דקר את הילד, הוביל ואף ביצע שיחזור של הדקירה. מחקירת המשטרה עלה כי החשוד שחשב שהוא ערפד, יצא מביתו עם סכין, נכנס אל גן המשחקים ותקף ילד בן 6 ששיחק במתקן הקרוסלה שבגן. הילד נפצע בידו והוא פונה לטיפול בבית החולים כשמצבו בינוני.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד