י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"משהו לא טוב קורה"

הרעות לא עוצרות: האם המופע הערב יבוטל?

שדולת הנשים שלא ברור מטעם מי ובאיזה כוח היא פועלת, לא עוצרת, אחרי שהצליחה לפחות לעת עתה, להביא לביטול הופעה לחרדים בעפולה, היא ממשיכה לעקוב אחר ההופעות שמיועדות לציבור החרדי לבטלן בזו אחר זו | כעת עומדת בסכנה, הופעה שאמורה להתקיים הערב בבת ים

הרעות לא עוצרות: האם המופע הערב יבוטל?
הופעה לחרדים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר הגישה תנועת ש"ס עתירה מנהלית נגד הסכמת עיריית עפולה לקיים אירוע בודד מתוך מאות, מותאם למגזר החרדי בהופעת אמן הרגש מוטי שטיינמץ וגדול הזמר המזרחי חיים ישראל, ומבקשים לקיים דיון מחדש. עוד טרם התקבלה תשובת בית המשפט, ארגוני הנשים מצאו אתגר חדש.

הערב (שני) צפוי להיערך בעיר בת ים "המופע של הקיץ" עם חנן בן ארי, להקת 'אוף שימחעס' וקובי אפללו. מה לגבי מקומות הישיבה? כל אחד ואחת תוכל לבחור כרצונה האם לשבת בהפרדה או במעורב.

"שדולת הנשים" שלא ברור האם הן מייצגות את מי ממשתתפי ההופעה, קפצו על העגלה, כך פרסם חנן גרינווד ב'ישראל היום'. "לפי המודעה הזו 'משהו טוב קורה בבת ים'. רק חבל שבמשהו הזה לא משתתפות נשים. שלושה זמרים גבריים, להקה אחת גברית ושלושה דוברים גברים יופיעו על הבמה לצד אפס עגול של נשים".

בשדולה פנו לעיריית בת ים בדרישה "שתדאג לייצוג הולם לנשים באירוע זה ובכל אירוע עתידי".

מהפקת האירוע נמסר בתגובה: "האירוע פונה לכלל האוכלוסייה. מה לעשות שבעיר בת-ים יש גם קהל דתי שצמא לאירועי תרבות, לכן שילבנו מתוך רצון ליצור שיח של אחדות אמנים דתיים ושאינם דתיים. במקום תהיה אופציה לישיבה בהפרדה למי שירצה זאת. חרטנו על דגלנו את האחדות ולא את הפילוג".

"מאמנים בהאדרת ולא בהדרת נשים"

בשעות הצהרים (שני) ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ נפגש עם מנהיגי הקהילות החרדיות בעיר, ולאחריה מסר אלקבץ כי יגישו ערר לבית משפט העליון. "אנחנו כאן בעיר עפולה מכבדים את כלל המגזרים בעיר כולל כמובן את המגזר החרדי, ולכן רצינו לקיים את אירוע מרכזי וענק ברמה הגובה ביותר" אומר ראש העיר.

"לצערי, בית המשפט פסל את האירוע במתכונת הנוכחית, אני מאמין שנמצא את שביל הזהב בכדי כן לקיים את האירוע, כי גם למגזר החרדי מגיע אירועי קיץ כמו כלל התושבים בעיר". עוד הוסיף "אנו עושים מאמצים משותפים למצוא את השביל שכן נוכל לקיים את האירוע בהתאם להנחיות בית המשפט מתוך תקווה שגם הציבור החרדי יוכל ליהנות".

הופעה לחרדים שדולת הנשים בישראל חנן בן ארי אוף שימחעס קובי אפללו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד