י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במלאת השנה לפטירת המנהל

ההוראה של שר התורה לתלמידות סמינר שצ'רנסקי

מנהלי סמינר בית יעקב בת"א ע"ש הרב שצ'רנסקי, התברכו אצל שר התורה הגר"ח קנייבסקי • במהלך הביקור הועלו על שולחנו של מלך, סוגיות הנוגעות לניהול הסמינר והורה שהתלמידות יאמרו פרקי תהילים לע"נ של המנהל הבלתי נשכח הרב בנימין שצ'רנסקי ז"ל, במלאת שנה לפטירתו

ההוראה של שר התורה לתלמידות סמינר שצ'רנסקי
הנהלת שצ'רנסקי אצל שר התורה צילום: באדיבות המצלם

הנהלת סמינר 'בית יעקב' תל אביב, ביקשה להתברך משר התורה הגר"ח קנייבסקי לקראת שנת הלימודים החדשה שבפתח. בימים אלו מציינים שנה לפטירתו של המנהל האהוב והוותיק הרב בנימין שצ'רנסקי ז"ל, שעמד למעלה משלושים שנה בראש הסמינר הראשון שהוקם ביישוב החדש בארץ ישראל.

על חברי המשלחת נמנו בנו הרב יצחק שצ'רנסקי, המנהל כיום את הסמינר, סגן המנהל הרב אריה זנד, מזכ"ל הסמינר הרב צבי חסיד והרב יצחק הכהן.

חברי המשלחת העלו על שולחנו של שר התורה מגוון סוגיות הדורשות הכרעה ואשר נוגעות לניהול הסמינר. בין היתר ציינו כי בשבוע הבא יחול יום השנה לפטירתו של המנהל הוותיק של הסמינר הרב בנימין שצ'רנסקי ז"ל, שהיה איש החזון והמעש לחינוכן של בנות 'בית יעקב', הקים  ועמד בראש סמינרים בת"א, בירושלים, בביתר עילית ובבית שמש.

מנהלי הסמינר הזכירו כי זכות גדולה היא שגם בני משפחתו של שר התורה למדו והתחנכו בסמינר. חברי הנהלת הסמינר ביקשו את ברכתו של שר התורה על מנת שהסמינר ימשיך להצליח ולשגשג בחינוך הבנות בדרך של בית יעקב, הגר"ח ברכם בחום והורה כי התלמידות יאמרו תהילים לעילוי נשמתו של המנהל.

שר התורה אף בירך את התלמידות המגיעות בהסעות מאורגנות מבני ברק לסמינר בתל אביב בגלל החינוך הטוב שבו, שלא יינזקו בדרכים. 

 

 

הרב בנימין שצ'רנסקי הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד