י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שובר שתיקה

ליצמן מתייחס: "פעלתי על פי החוק בלבד"

כשבוע לאחר שמשטרת ישראל פרסמה את מסקנות חקירתה את סגן השר יעקב ליצמן והמליצה להעמידו לדין, סגן השר שובר שתיקה הבוקר ומתייחס בכמה מילים: "מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה"

ליצמן מתייחס: "פעלתי על פי החוק בלבד"
יעקב ליצמן צילום: אהרן קרון, פלאש 90

בצל הרדיפה והמלצות המשטרה להעמידו לדין בגין מרמה והפרת אמונים, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתייחס לראשונה בקולו בוועידת ישראל לרפואה: "מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה על ידי המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועמ"ש. כמובן שאיני יכול להתייחס לדברים מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים".

ליצמן הוסיף ואמר, "טיפול בפניות ציבור הוא ערך עליון ותמיד פעלתי לסייע לכל אחד על פי החוק בלבד אני משוכנע שזו גם תהיה מסקנתם של הגורמים המוסמכים ושל היועץ המשפטי לממשלה".

כמו כן, סגן השר הכריז בוועידה על מנכ"ל בית החולים 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין, כיו"ר וועדת סל התרופות לשנת 2020. 

ליצמן הבטיח בוועידה, "אנו נביא למדינת ישראל סל תרופות חדש. היקף תקציבו יהיה לפחות 700 מליון ש"ח ובימים הקרובים נפרסם את חברי הוועדה".

פרופ' זאב רוטשטיין מנכ"ל 'הדסה' הגיב למינוי ואמר, "קיבלתי בהפתעה ובהתרגשות את ההכרזה. מדובר באחד מן התפקידים החשובים ביותר במערכת הבריאות בישראל, ואני לוקח את מלוא האחריות עליי, לפעול לטובת הציבור".

יעקב ליצמן זאב רוטשטיין סל התרופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד