י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'בסדנו השקעות' מציגה: "בואו לראות מעבר לאופק"

השקעה בנכס נדל"ן מניב בברוקלין על שפת נהר האיסט ריבר הגובל וצופה על מנהטן • מיקום נדיר מהאטרקטיביים בעולם • הזדמנות השקעה כזו כפי שעומדת על הפרק בימים אלה בקבוצת 'בסדנו השקעות', בנכס נדל"ן מניב במיקום מהאטרקטיביים בעולם, לא מתגלגלת כל יום. מדובר בנכס הנבנה ברחוב יורק 1 שבשכונת דאמבו, ברובע ברוקלין בניו יורק, הממוקם ממש בין גשר מנהטן לגשר ברוקלין, עומד להיות קומפלקס יוקרה ענק שעתיד לשנות את קו הרקיע של ברוקלין בואכה מנהטן

'בסדנו השקעות' מציגה: "בואו לראות מעבר לאופק"
מנהטן צילום: שאטרסטוק

מיקום הנכס מתאפיין בביקושי שיא, בשל סמיכותו למרכז הסחר העולמי במנהטן ומשום אופיו הייחודי של השכונה הנחשבת למוקד תרבות ואמנות מוביל, עם גלריות, מסעדות וחנויות בוטיק, לצד רצועת חוף מרהיבה. הנכס המדובר ישתרע על שטח כולל של למעלה מ-32,000 מ"ר ויקיף 26 קומות, 77 יחידות דיור מרווחות בנות 1 עד 4 חד', משרדים, שטחים ציבוריים וחניון בן 474 מקומות.

קהל היעד של הפרויקט ייהנה מדירות וממשרדים אקסקלוסיביים, עם פינוקים כמו לובי מפואר, בריכה מקורה, ספא, מתחמי כושר וספורט. הנכס תוכנן בהתאמה מרבית לאוכלוסיית היעד: אנשי עסקים ובעלי מקצוע, צעירים וזוגות אמידים, המחפשים דיור מודרני ופרקטי, יחד עם חיי חברה במיקום מעולה ונגיש.

המיקום שנחשב מהאטרקטיביים בעולם, לצד תכנון מרהיב וייעוד משולב של מגורים, משרדים, שטחים ציבוריים וחניון – מקנים לפרויקט תמהיל נרחב של אפשרויות רווח. בתום הבנייה מתוכננת מכירת הדירות והמשרדים, ובנפרד מכירת מקומות החנייה הן ללקוחות פרטיים והן למפעיל חניונים מקומי.

במקביל, יימכרו השטחים הציבוריים שבמבנה לעיריית ניו יורק. זאת במסגרת תכנית עירונית, המחייבת מיזמים בסדר-גודל משמעותי לייעד חלק משטחם לשימוש העיריה וזו מתחייבת לרכוש מהם שטחים אלה ברווח נאה.

'בסדנו השקעות' מעניקה למשקיע הישראלי הזדמנות נדירה להרוויח ממיזם ענק בהיקף כולל של כ-311.5 מיליון דולר, הממומן גם על ידי משקיעים וגופים אמריקניים. "ההשקעה שלנו תופסת נתח קטן יחסית בפרויקט ענק זה, ומאפשרת ללקוחותינו ליהנות מהפוטנציאל הנדיר שלו", אומרים ב'בסדנו'.

ההשקעה מלווה בידי משרד רואי חשבון Roth & Co. הגדול בתחומו בברוקלין, ניו יורק, וליווי משפטי אמריקני מצד עו"ד משה קטלוביץ' - עו"ד אמריקני ידוע, העוסק בתחום הנדל"ן למעלה מ-30 שנה ומנוסה בליווי פרויקטים, וכן ליווי משפטי ישראלי של המחלקה המשפטית של בסדנו, בראשות עו"ד יניב דריהם, בעל וותק רב בייעוץ ובליווי השקעות ועסקאות.

מנהטן בסדנו נדל"ן בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד