י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחריפים את הטון

בנט נגד ליברמן: "יוביל לממשלת שמאל"

לאחר המשבר ביחסים בין מפלגת 'ימינה' ל'ליכוד' מבהיר בנט כי הם ימליצו אך ורק על נתניהו לראשות הממשלה • "אנחנו לא ליברמן שעושה משחקים ויוביל לממשלת שמאל" 

בנט נגד ליברמן: "יוביל לממשלת שמאל"
בנט ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

נפתלי בנט, מראשי מפלגת 'ימינה', הזים את החששות ולפיהן הוא ויו"ר המפלגה איילת שקד לא מתכוונים להמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה לאחר הבחירות לכנסת ה-22, ועבר למתקפה על אביגדור ליברמן.

בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו אמר בנט: "אני אומר בצורה הכי ברורה והכי חדה - מפלגת 'ימינה' תמליץ על נתניהו להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל, הוא צריך להיות ראש ממשלה אבל חייב מנוע אידיאולוגי חזק לצדו". בנט הדגיש כי הוא אומר את דבריו ''על דעת כל ראשי המפלגה".

בהמשך תקף את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ואמר: "אנחנו לא ליברמן שעושה משחקים ויוביל לממשלת שמאל".

כזכור, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ הביע חשש לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין להקים ממשלה עם בני גנץ יו"ר 'כחול לבן' לאחר הבחירות, ולכן הוא נלחם במפלגת ״ימינה״ במקום להגדיל את גוש הימין.

בתגובה לתדרוך של ראש הממשלה שבו ביקש משרי הליכוד וחברי הכנסת לתקוף אותו ואת שקד, אמר סמוטריץ', כי "האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות".

הוא הוסיף כי "צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין".

נזכיר, כי שלשום (שני) שקל נתניהו לפטר את בצלאל סמוטריץ' מתפקיד שר התחבורה, לאחר שזה מתח ביקורת על מדיניותו, ולבסוף הסתפק נתניהו בהתנצלות. כמו"כ נדמה כי ב'ליכוד' לא מפנימים את הנזק שעשה להם ה'גוועלד' של נתניהו בבחירות לכנסת ה-21, ומחריפים את הטון כנגד 'ימינה'. בהקלטות שדלפו 'לכאורה' על ידי צוות הקמפיין, נשמע נתניהו כשהוא מכנה את שקד "ציפי לבני החדשה". 

נפתלי בנט אביגדור ליברמן בנימין נתניהו מפלגת ימינה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד