י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מפחדת רק מבורא עולם"

השרה מירי רגב: "רק הקב"ה יקבע את תוצאות הבחירות"

חודש לפתיחת הקלפיות והשרה מירי רגב מאמינה מתמיד בבורא עולם, שהוא ורק הוא יקבע את התוצאות, היא לא מתרשמת מהסקרים, בהם 'הליכוד' נחלש מכוחו הנוכחי | על ליברמן היא אומרת: "יראה את הכנסת דרך ערוץ 99 בטלוויזיה" | על שקד: "אני לא מפחדת ממנה - רק מבורא עולם" | על גנץ: "אני רואה איך הוא מתנהל מול יונית לוי ועיתונאים רבים אחרים"

השרה מירי רגב: "רק הקב"ה יקבע את תוצאות הבחירות"
פעילי ליכוד ברחובות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"ליברמן לא יכריע את לשון המאזניים, ומי שיקבע את תוצאות הבחירות הללו יהיה הקדוש ברוך הוא", כך אמרה שרת התרבות והספורט מירי רגב מבכירי 'הליכוד'.

את הדברים אמרה בראיון לעיתונאי ניסים משעל ברדיו 103FM והוסיפה, "אנשים לא יכולים להחליט מי יהיה ראש הממשלה, אבל בסדר, אני אלך איתך ואגיד שאני לא מתרשמת מהסקרים. בו בזמן חשוב לזכור ששלטון הימין נמצא כרגע בסכנה, ומי שרוצה לסייע חייב לבחור במפלגה הכי גדולה בימין - בליכוד".

על אביגדור ליברמן, אמרה השרה: "כשנבחר ציבור מבטיח לבוחרים שלו שהוא יישב עם נתניהו, ויום אחרי הבחירות הוא חוזר בו - בעיניי זה אדם שמרמה ומשקר לציבור שלו, ולכן אני טוענת שהוא סכנה לדמוקרטיה. ליברמן החליט שהחרדים הם דבר נורא והתעלם מהעובדה שהוא עבד איתם לאורך כל הקריירה הפוליטית שלו. מי שמצביע ליברמן מצביע לשמאל ומקבל גנץ לפיד".

היא המשיכה לתקוף אותו ואמרה, "לא תמיד אנחנו במפלגה מסכימים על אותם הדברים, ובכלל גם ליברמן ונתניהו לא הסכימו על אותם הדברים, אבל אף אחד מאנשי הימין לא הפיל ממשלה בכדי להקים ממשלת שמאל. לתפיסתי אביגדור ליברמן מונע מאוד מאגו, הוא מונע משנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובעיני הוא אדם שלא יכול להיות ממונה לתפקיד ראש ממשלת ישראל". היא הביעה משאלה, "אני מקווה שבסוף הציבור יעניש אותו וליברמן יראה את הכנסת דרך ערוץ 99 בטלוויזיה".

משעל שאל את רגב בראיון ל-103FM, האם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ יכול להיות ראש ממשלה, וזו השיבה כי "הוא לא מסוגל לדבר באופן שוטף. בני גנץ יכול להיות אדם טוב, אבל מנהיג טוב הוא לא. הוא היה רמטכ"ל ואני מכבדת את תפקידו כרמטכ"ל, אבל בו בזמן יש לי כמה דברים להגיד על הדרך בה הוא התנהל במהלך מבצע צוק איתן, ועל זה שהוא לא התייחס למנהרות כאיום אסטרטגי". 

לדבריה, "מול המנהיגות המוכחת של בנימין נתניהו, ראש ממשלה שהתמודד עם אתגרים מאוד קשים, לבני גנץ אין יכולת להיות ראש ממשלה", ושאלה את המראיין, "האם אתה רואה את גנץ מדבר עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ? האם אתה רואה את גנץ מנהל משא ומתן מול פוטין? הרי התשובה היא לא. האדם הזה לא מסוגל לנהל משא ומתן - הרי אני רואה איך הוא מתנהל מול יונית לוי ועיתונאים רבים אחרים. הוא לא מצליח להתמודד עם הלחץ הזה, אז מה הוא יעשה כשיהיו דברים חשובים למען טובת המדינה?".

המראיין ניסים משאל העיר לרגב על לדבריה לגבי גנץ, ואמר: "בסוף כשתהיה רוטציה בין גנץ לבנימין נתניהו את תאכלי את הכובע ותצטרכי לעלות על הבמה ולדבר בשבחו". השרה לא התבלבלה והשיבה לו: "כשצריך להתנצל אני מתנצלת, אני לא כמוך ואחרים. אני לא מלאך בשמיים. כשאני עושה טעויות אני יודעת גם להתנצל. אם אני אומרת או עושה דברים לא נכונים אני יודעת מתי עליי להתנצל. הרי אני רק בן אדם ולא חפה מטעויות".

לקראת סיום הראיון, נשאלה השרה, על דבריה של יו"ר 'ימינה' איילת שקד, על כך שהיא מנעה את כניסתה לליכוד כי היא מפחדת ממנה, "לפני כמה שבועות שקד עשתה כל מה שניתן בשביל להיות חלק ממפלגת הליכוד", השיבה רגב, "גם אם היא אומרת שאני מנעתי ממנה להיכנס למפלגה זה לא נכון. הרי בכדי להיכנס לליכוד יש להתפקד למפלגה, ואז לרוץ בפריימריז. איך אני יכולה לחסום מישהו מלהתפקד לליכוד?", שאלה השרה רטורית.

"אני לא מפחדת ממנה - רק מבורא עולם. בסופו של יום איילת ובנט חזרו לבית אותו הם נטשו, אין כאן איחוד - רק סמנטיקה. איילת שקד ונפתלי בנט לא התחייבו להמליץ על נתניהו, הם יכולים לחשוב שהוא לא מתאים, אבל רוב הציבור חושב אחרת מהם. אני מצפה מהימין שאם ההצבעה תהיה בטוחה שיצביעו מחל", כך מירי רגב.

מירי רגב בחירות 2019 תנועת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד