י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ריאלטי בקעמפ

הכירו: המלחין מבית-מאתעס זכה עם 'מנוחה ושמחה'

בקעמפ של ישיבת 'בית מתתיהו' המכונה בעולם הישיבות 'בית-מאתעס' ערכו תחרות מלחינים בליווי שופטים מוזיקליים ושאינם. צפו בשיר המנצח 

הכירו: המלחין מבית-מאתעס זכה עם 'מנוחה ושמחה'
התחרות בבית מתתיהו צילום: בחדרי חרדים

תחרויות הריאליטי של המוזיקה, כבר מזמן אינן נחלתם הבלעדית של ערוצי הטלוויזיה. תכניות הרדיו החרדיות הבינו את הפוטנציאל הגלום בהן ויצרו תכניות מותאמות לציבור החרדי. מי שהצטרפו אחריהם היו הישיבות הקדושות, שנטשו אט אט את הסימפוזיונים המתישים, לטובת תחרויות שירה ולחנים חדשים.

תחרות מרתקת ומקצועית נערכה בשבוע שעבר בקעמפ של ישיבת 'בית מתתיהו' בנתניה. על צוות השופטים נמנו המוזיקאים יוסי גיל, ישראל אדלר, נפתלי קמפה, שלום ווגשל, אלי קליין והעיתונאי יצחק פלדמן, שהתיישב על משבצת השופט הטרול ואף הביע השבוע רשמים בטורו הפופולרי 'בלי פילטרים' בעיתון 'בקהילה'. 

התכנית כולה ארכה כארבע שעות ובסיומה התקיים גמר, ממש כמו בתכנית אמיתית. מבין שלושת העולים לגמר נבחרו שני שירים שהביאו לתוצאת תיקו בין השופטים. האולם ובו חמש מאות התלמידים היה כמרקחה וסערה פרצה בין השופטים. בסיומה הוחלט להעלות אל הבמה את אחד המשיבים מהישיבה שנכח בתחרות ולהעניק לו את הקול שובר השוויון.

השיר הזוכה בתחרות בסופו של הערב היה 'מנוחה ושמחה' - לחן קצבי ומרגש משירי השבת. השופטים התפעלו מהכישרון שעומד מאחוריו. הבחור שחתום על היצירה הוא משה קרלינסקי משיעור ג', שעלה לשיר את שיר הזכייה כשהוא נישא על כתפי אחד המארגנים. 

בית מתתיהו תחרות קעמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד