י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שונא מתנות יחיה

בני הזוג אספו כסף במרמה באמצעות בובה

מה לא עושים בשביל להשיג כסף. בני זוג מפנסילבניה סיפרו לחבריהם כי נולד להם תינוק רק בכדי לעשות על הסיפור הון כספי | לאחר שהעלו תמונות שלו וגם סיפרו כי הוא נפטר מתסבוכת נדירה - התברר כי מדובר בכלל בבובה

בני הזוג אספו כסף במרמה באמצעות בובה
בובה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בני זוג מפנסילבניה-ארה"ב עבדו על חבריהם, וסיפרו כי נולד להם תינוק, כדי שיוכלו לקבל מהחברים מתנות וכסף, כך נמסר מהמשטרה.

את המתיחה המורחבת "בישלו" ג'פרי וקייסי לאנג, שהודיעו לחבריהם שהם מצפים ללידה קרובה, ואף ערכו מקלחת. מזויפת לתינוק בבית של חבר.

הזוג מהעיירה סומרסט סיפרו כי תינוקם נולד ב-3 ביולי וקיבל את השם 'איסטון', הם העלו תמונות של ילדם כביכול ברשת החברתית. עם זאת, במשטרה אומרים שהתמונות היו של בובה, ולאחר מכן זייפו בני הזוג את מותו של הילד, שלטענתם נבע מתסמונת מצוקה נשימתית שעות ספורות לאחר לידתו, כך דווח באתר WPXI.

אחד מחבריהם של הזוג אמר למשטרה כי בני הזוג בדו את כל סיפור הלידה והמוות של התינוק, כדי לקבל מתנות וכסף, המשטרה ביצעה כמה בדיקות, ומצאה כי לא היו רישומים בבית חולים על הלידה, ואין היסטוריה רפואית של הילד או האם. בנוסף, בית ההלוויות שלטענת ההורים לכאורה טיפל בקבורת התינוק, הודיע כי אין להם ולא היה להם שום קשר עם בני הזוג.

המשטרה ערכה חיפוש בביתם של לנגס ומצאה בובת תינוק שדומה מאד לתמונה שהעלה הזוג לרשת החברתית, על הבובה היה חרוט השם 'איסטון', השם שעל פי טענת ההורים נקרא התינוק. הזוג גם יצר חשבון באתר GoFundMe כדי לקבל תרומות לתשלום הוצאות ההלוויה, וגייסו 550 דולר, בני הזוג הואשמו בהונאה, גניבה ומרמה.

בהצהרה מטעם חברת GoFundMe נאמר לאחר הפרסום, כי "התנהגות מסוג זה אינה נסבלת באתר שלנו, וכי יש לנו מדיניות של אפס סובלנות לכל שימוש לרעה בפלטפורמה"

עוד נאמר בהצהרה,כי "כל התורמים מוגנים במלואם על ידי האחריות של חברת GoFundMe, והתורמים מוגנים על ידי מדיניות החזר של התרומה אם מתרחש שימוש לרעה".

התחזות בובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד