י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דר שטירמר נוסח טבריה

עליית מדרגה: הפוסט האנטישמי שפרסם רון קובי

במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת שמנהל ראש עיריית טבריה רון קובי, הוא מנסה בכל כוחו לדרדר את השיח בסוגיות דת ומדינה למחוזות אנטי חרדים מובהקים, אך נדמה כי הפעם הוא שוב שבר את שיאיו שלו עצמו כשפרסם פוסט אנטישמי במיוחד

עליית מדרגה: הפוסט האנטישמי שפרסם רון קובי
רון קובי והפוסט האנטישמי צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש עיריית טבריה רון קובי שעסוק בתקופה זו בקמפיין הבחירות האגרסיבי שלו לכנסת הבאה, מקצין את התבטאויותיו.

בימים האחרונים התאמץ ולא בהצלחה מרובה, לייצר פרובוקציות סביב מופעי התרבות המיועדים לציבור החרדי ונערכים על פי גדרי הצניעות, כאשר הגיע למופע של מוטי שטיינמץ בעפולה וסולק בבושת פנים ויום לאחר מכן ניסה להתערב בצורה בוטה בהופעה פרטית של אותו מוטי שטיינמץ בעיר טבריה.

היום מעלה קובי הילוך ומקצין עוד יותר את השיח האנטי חרדי שהוא מוביל. בפוסט קשה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, פרסם קובי תמונת קולאז' שבה הוא מדגים כיצד תראה מדינת ישראל בעתיד נטולת חרדים ובתמונה נוספת כיצד היא תראה עם החרדים.

בתמונה שמתארת את ישראל של 2030 עם חרדים, נראית שכונה מזוהמת והרוסה, פרי מעשי ידיהם של החרדים ולעומתה בתמונה שמתארת את ישראל של 2030 נטולת החרדים, נראית עיר מהודרת ושוקקת חיים.

מדובר בעליית מדרגה חמורה בשיח שמנהל קובי נגד הציבור החרדי, אם עד היום ניסה קובי להיתפס על נושאים אקטואליים ולעורר סביבם פרובוקציה, כעת קובי מקצין ומעלה פוסט בעל נימה אנטישמית מובהקת.

יחד עם תמונת הקולאז' כתב רון קובי: יש שיקפצו ויגידו לכם שזה לא יפה? אז שיתמודדו: קפיצה קטנה לעתיד של ישראל מה יהיה פה עם ואם אריה דרעי יהיה בכנסת ובממשלה. אם ועם הכפייה החרדית או בלי בעוד עשר שנים. רק רון קובי לא מפחד להלחם בכפייה החרדית!

אנחנו לא נגד הדת, אנחנו נגד הכפייה החרדית ונגד אריה דרעי המושחת שרוצה את הציבור שלו עני וכנוע. חייבים לעצור את המושחתים החרדים בכנסת ובממשלה!

הדגש הוא על ללא החרדים בממשלה!!!!! הגיע הזמן לשים את אריה דרעי וליצמן מחוץ לממשלה.

רון קובי אנטישמיות פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 86 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד