י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
משבר הדיור

רביבו דורש 40 מיליון לפיתוח השכונה החרדית

בסיור שקיימו בשבוע החולף בעיר לוד חבר הכנסת אורי מקלב ושרת השיכון  יפעת שאשא ביטון, דנו השניים עם ראש עיריית לוד יאיר רביבו על עתידה של השכונה המיועדת לציבור החרדי בעיר ורביבו מצידו דרש תקציב של כ-40 מליון שקלים לטובת מבני דת בשכונה

רביבו דורש 40 מיליון לפיתוח השכונה החרדית
הסיור בעיר לוד צילום: באדיבות המצלם

משבר הדיור החרדי: בעוד אכלוס השכונה החרדית באחיסמך מתעכב כבר שנים ארוכות, ראש העיר המקומי יאיר רביבו, מגלגל כעת את פיתוח העיר לידי ממשלת ישראל ודורש להעביר תקציב של 40 מיליון ₪ לפיתוח העיר ולאכלוס השכונה החרדית, דבר שיביא לירידה במצוקת הדיור החרדית.

במהלך סיור שהתקיים בסוף השבוע החולף יחד עם שרת השיכון חבר הכנסת יפעת שאשא ביטון וחבר הכנסת אורי מקלב, התייחס רביבו לנושא אכלוס השכונה החרדית בשבועות הקרובים, אך לצד זאת העביר דרישה לממשלה לקבל תוספת תקציבית בכדי שיוכלו להשלים את מבני הציבור בשלב ב' של הפרויקט.

לדברי רביבו, המדינה מתקצבת רק חלק קטן ממוסדות החינוך והציבור, וכאן כאשר מגיע שלב אכלוסן של מאות משפחות המצריכים מבני ציבור רבים, דבר זה מצריך תקציב נוסף טוען ראש עיריית לוד ודורש כ- 40 מליון ₪ לטובת פיתוח מבני דת.

בביקור הצהירה שרת השיכון שאשא ביטון, שהגיע למקום ביוזמתו של חבר הכנסת מקלב המלווה את האכלוס, כי יינתן טופס 4 לשלב א' בפרויקט עד לסוף החודש.  ח"כ מקלב אמר בביקור כי "חלק מהבעיה של מצוקת הדיור במגזר החרדי היא כי ראשי הערים לא רוצים. כאן יש שרת השיכון שמאוד עוזרת, לצד ראש עיר שרוצה לעזור ולא עושה חשבונות ולכן זה מצליח. רק ככה אפשר לעשות פרויקטים ולמנף אותם. אנחנו משקעים כאן בעיר הזו כדי למנף את כל האיזור".

יאיר רביבו לוד אחיסמך יפעת שאשא ביטון אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד