י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההלוויה במירון

איש הרבנות נהרג הלילה בתאונה קשה בצפון

בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 90, נהרג הרב אבישי ביטון ז"ל ששירת ברבנות הצבאית • הלוויתו היום ביישוב מירון

איש הרבנות נהרג הלילה בתאונה קשה בצפון
תאונה קטלנית בין קיבוץ אפיקים לאשדות יעקב צילום: דוברות מד"א

תאונת דרכים קטלנית אירעה הבוקר (ראשון) בכביש 90 בקטע שבין קיבוץ אפיקים לאשדות יעקב, בה נהרג הרב אבישי ביטון ז"ל ששירת ברבנות הצבאית.

התאונה התרחשה מעט לפני השעה 7:00 בבוקר, בכביש 90 סמוך לאפיקים לכיוון אשדות יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של ביטון ז"ל בן 39 תושב הישוב אביבים שבצפון.

בתאונה נפגע גם נהג הרכב השני, בן 18 תושב המושבה מנחמיה בעמק הירדן והוא פונה במצב בינוני לבית חולים פוריה בטבריה, כשהוא סובל מפגיעת בטן.

"כשגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר שהתנגשו חזיתית, באחד מכלי הרכב נלכד גבר כבן 39, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות שביצענו נאלצנו לקבוע את מותו" סיפרו חובשת רפואת חרום במד"א נועם ברקן ופראמדיק מד"א דניס פולקוב.

"ברכב השני נהג גבר כבן 30 הוא היה בהכרה מלאה עם חשד לפגיעה בבטן ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב" אמרו.

בוחני תאונות דרכים פעל בזירת התאונה ופתחו בחקירה לבדיקת הנסיבות.

הלוויתו של רב-סמל בכיר אבישי ביטון ז"ל ששירת ברבנות הצבאית, תערך הערב בשעה 18:00 בבית העלמין מירון. רב-סמל בכיר אבישי ביטון ז"ל הועלה לאחר מותו מדרגת רב-סמל מתקדם לדרגת רב-סמל בכיר.

אבישי ביטון ז"ל הותיר אחריו את אשתו דבי, וארבעת ילדיו. "אבישי שימש דוגמה ומופת להתנהלותו של נגד כשרות, ואנו כואבים והמומים מלכתו הפתאומית" נכתב בהודעה שהפיצו מקורביו.

אבישי ביטון ז"ל תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד