י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנייה מברך על הפיגועים

"אין עתיד לישראל על אדמת פלסטין"

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה, מברך על ההתקפות נגד ישראל • "אמונת העם הפלסטיני תשותק אם לא נגן עליה בעזרת טיל ובעזרת אקדח" • הוא התייחס גם לפיגועים וגם לניסיונות החדירה ושידור הרקטות

"אין עתיד לישראל על אדמת פלסטין"

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, התייחס הערב (ראשון) לשיגורי הרקטות בליל שבת ובמוצאי שבת מעזה לעבר ישראל וכן לחיסול המחבלים שניסו לחדור לישראל כשהם חמושים.

"אמונת העם הפלסטיני תשותק אם לא נגן עליה בעזרת טיל ובעזרת אקדח" אמר איסמעיל הנייה כשהוא מתייחס לפעילות הטרור בימים האחרונים. "אין עתיד לישראל על אדמת פלסטין".

הנייה הוסיף ואמר למשפחות המחבלים "אני מברך את הנערים שנשאו סכינים בשביל להגן על המדינה שלהם ולנערים שפועלים ומבצעים פיגועי דריסה בשטחים הפלסטיניים", כשהוא מתייחס לפיגוע הדקירה בהר הבית, פיגוע הדריסה בסמוך לאלעזר וסיכול חדירת המחבלים אמש.

"בזכות חתירה למגע הצלחנו לסיים את האירוע הזה בצורה טובה ולשמור על ביטחון המדינה" אמר לפני שעה קלה מפקד מחלקת הטנקים מגדוד 82, סגן ע', על תפעול סיכול חדירת המחבלים. חמישה מחבלים חמושים ניסו אמש (מוצאי שבת) לחדור לשטח ישראל. תצפיתניות צה"ל שזיהו את המחבלים, הקפיצו למקום כוח של גולני. מסוק קרב וטנק של צה"ל ביצעו ירי לעבר חמשת המחבלים שככל הנראה כולם חוסלו. בחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

רק לפני שבוע סוכל פיגוע גדול, כאשר בשבת בשעות הבוקר המוקדמות זיהו תצפיות צה"ל מספר מחבלים אשר התקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. המחבלים היו מצוידים ברובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול RPG. לוחמי צה"ל, שנערכו לאירוע בעקבות הזיהוי, פתחו באש לאחר שאחד המחבלים חצה את הגדר והרגו אותם. במהלך האירוע הושלך רימון על-ידי המחבלים.

בטרם המריא ראש הממשלה בנימין נתניהו לאוקראינה, לפגישה ראשונה עם הנשיא החדש ולדימיר זלנסקי וראש הממשלה ולדימיר גרויסמן, אמר לכלי התקשורת כי "אני מבקש לשבח את צה"ל על הפעולה שחיסלה אתמול חמישה מחבלים בשטח עזה. המשימה שלי היא לשמור על הביטחון ועל השקט, ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך".

נתניהו התייחס לטענות כלפיו והוסיף "אני שמעתי אמירות שאני נמנע מלצאת למבצע רחב בגלל שיקולי הבחירות. זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי הם עניינים, הם אמיתיים, ושאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון בתקיפות ובשיקול דעת". הוא סיכם ואמר: "אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות. עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל".

 

איסמעיל הנייה שיגור רקטות חמאס פיגועים סיכול חדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד