י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איבדו את זה

צפו: הפעילים הטרוריסטים היכו עם פטישים והתיזו גז

על אנשי ארגון 'אנטיפה' כבר שמעתם? מדובר באנשים שמוגדרים כארגון טרור וטראמפ מנסה לעשות הכל כדי להכריז עליהם ככזה • אחד המחזות הקשים שידעה ארה"ב, התחולל ביום שבת האחרון כאשר אנשי הארגון הפגינו והיכו ללא רחם, עם פטישים, התיזו גז וניפצו זגוגיות • צפו 

צפו: הפעילים הטרוריסטים היכו עם פטישים והתיזו גז
אנשי 'אנטיפה' בהפגנה צילום: Elijah Schaffer slightly offensive

פעילים של "אנטיפה" - ארגון שהרפובליקנים מכנים ארגון טרור ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ מנסה להפוך אותו לארגון לא חוקי, משתוללים ברחובות דופקים מכות, בעיטות, פטישים, גז מדמיע, לעברם של תומכים בארגונים ימניים.

ביום שבת האחרון קיימו קבוצת ימניים הקוראים לעצמם 'נערים גאים' וקבוצות עליונות לבנות קיצונית - המשתייכים לימין הקיצוני, באורגון שבמדינת פורטלנד בארה"ב, מחאה נגד הקבוצה השמאלנית הקיצונית 'אנטיפה', אנשי אנטיפה הופיעו במחאה נגדית, וזה הפך לזירת קרב שקשה לצפייה.

נוכחות כבדה מאוד של המשטרה והמשמר הלאומי הקפידו על מינימום אירועים עם מהומות, אך עדיין היו קרבות רחוב, בהתחשב בעובדה שמדובר ברחובותיה של עיר אמריקאית בשנת 2019, זה לא מה שחלמו מייסדי האימפריה האמריקנית.

צילום: Elijah Schaffer slightly offensive

עיתונאי בשם ג'וליו רוזאס מאתר 'וושינגטון אקסמיינר', סיקר את ההתנגשות עם מצלמה כשדגל אמריקני מתנוסס על חולצתו, זה הספיק בכדי להדליק את חבורת הפורעים 'אנטיפה', שהחלו להשתולל ולתקוף.

הרוחות התלהטו ואנשי השמאל האכזריים שהיו לבושים בקסדות ומסכות, החלו לתקוף אנשי ימין עם פטיש, בעטו וניפצו דלתות של אוטובוס, התיזו גז מדמיע לתוך פרצופו של פעילי הימין הקיצוני והמקום הפך לשדה קרב. זה לא היה מאבק אלים כמו חלק מההתנגשויות בין ימין ושמאל שהתרחשו בפורטלנד במהלך השנה האחרונה, אך כמו בעימותים האחרונים שהיו במקום, גם נשק היה בידיהם, אלא שהוא הוחרם מבעוד מועד על ידי המשטרה.

על פי דיווחים מקומיים, אלמלא השוטרים והמשמר הלאומי - המצב היה גרוע מאד, והקרב היה מסתיים עם כמה הרוגים.

אנשי ארגון אנטיפה הפגנות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד