י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מתקפה חסרת תקדים

המחזיר בתשובה על רון קובי: "ספק יהודי" • צפו

המחזיר בתשובה הפופולרי הרב רונן שאולוב, תקף בשיעורו בבוטות את ראש עיריית טבריה רון קובי: "הרשע הזה, הספק יהודי הזה, הארור הזה הגאוותן סרוח, מסית ומדיח ושונא יהדות" • רון קובי: "דברים מסוכנים" • צפו

המחזיר בתשובה על רון קובי: "ספק יהודי" • צפו
הרב שאולוב/רון קובי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/פייסבוק

הרב רונן שאולוב, המחזיר בתשובה הפופולרי והשנוי במחלוקת מהעיר רחובות, נוהג לעתים קרובות להוציא תחת ידיו אמירות נוקבות גם כאלו הקשות לעיכול.

בעבר תקף הרב שאולוב את רון קובי ראש עיריית טבריה כאשר האחרון אמר בסרטון שפורסם, שאם בעיר טבריה החרדים יעברו את ה-25%, זאת תהיה בעיה לעיר. "כל עוד הם לא יותר מ-25% זה בסדר לנו" אמר קובי אז בבוטות.

על דברים אלו תקף אותו הרב רונן שאולוב במהלך שיעורו בעצמה: "יש רשע מרושע ששם לנו מספר על המצח, שממספר אותנו, אומר שאם יהיו בטבריה יהודים כמוני שומרי תורה ומצוות מעל 25% זאת תהיה מחלה בעיר".

כך גם בעבר תקף הרב בחוזקה את "כוכב הרשת" סמיון גרפמן, שבסרטון של חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, נראה גרפמן כשהוא תוקף במילים בוטות את התורה ואת שומרי המצוות.

בשבוע האחרון התייחס פעם נוספת הרב שאולוב לראש עיריית טבריה רון קובי ואמר: "הרשע הזה, הספק יהודי הזה, הארור הזה הגאוותן סרוח, מסית ומדיח ושונא יהדות הזה - זה שעושה חורבן ומביא שנאת חינם. מחקה את הרבנים הגדולים, מחקה את הרב קנייבסקי, רוצה להשיג מנדטים על ידי כך. המפלה הראשונה שלו היתה בטבריה והמפלה הבאה שלו תהיה בבחירות הקרובות בעז"ה".

בהמשך השווה הרב שאולוב את רון קובי להמן שרצה לתלות את היהודים על עץ, אך בסוף נתלה עליו בעצמו.

קובי עצמו שיתף את דבריו של הרב שאולוב בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: עד לאן? שימו לב לאיש הזה ולדבריו המסוכנים. השליח של אריה דרעי, זו דרכו ואמונתו. רק רון קובי - הימין החילוני נלחמים בכפייה החרדית שכל אחד ישתף לחברים ולמשפחה. יש חשיבות עצומה שהציבור יבין מה הם מנסים לעשות.

 

רונן שאולוב רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 79 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד