י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הידיד הוותיק תוקף

החבר החרדי של ליברמן: "אתה פוגע בחבריך"

חיים יענק׳ל ליבוביץ ידידו הוותיק של חבר הכנסת אביגדור ליברמן, נדהם היום מסרטון ההסתה שהפיץ האחרון והגיב לו בתקיפות ברשת הטוויטר • "הכל כדי לקושש כמה קולות"

החבר החרדי של ליברמן: "אתה פוגע בחבריך"

איש העסקים ומי שידוע כידידו הטוב של חבר הכנסת אביגדור ליברמן - חיים יענק׳ל ליבוביץ, יוצא היום (שני) במתקפה חזיתית כנגד חברו - חבר הכנסת אביגדור ליברמן, בעקבות סרטון ההסתה שהוא פרסם מוקדם יותר, בו טען כי במקום שוויון בנטל, החרדים מקבלים תקציבי עתק על חשבון הציבור החילוני.

בציוץ ברשת הטוויטר השיב איש העסקים החבד"י חיים יענק׳ל ליבוביץ ותקף את אביגדור ליברמן. הוא הלין בטוויטר כי ליברמן פוגע בחבריו החרדי והוסיף, כי כל פעולותיו נגד הציבור החרדי נעשים "כדי לקושש כמה קולות". 

וכך כתב ליבוביץ׳ בתגובה לציוץ של אביגדור ליברמן: "אחי, אני קורא ולא מאמין. הרי אתה מחית בעבר כשאמרו 'כביש לנוקדים במקום מיטות לחולים, במקום חינוך בפריפרייה'. כל התירוצים הצודקים שם, חלים גם כאן. אני מתבייש. ממש! הכל מותר לקושש כמה קולות? אתה פוגע בציבור גדול מאוד כולל חברים רבים שלך. חבל!".

הקשר בין ליבוביץ׳ לליברמן הולך שנים אחורה, כאשר השניים שיתפו פעולה מספר פעמים במיזמים עסקיים וכן בשנת 1996, אז שיתפו השניים פעולה בקמפיין "נתניהו טוב ליהודים" שהביא לבסוף את ניצחונו של נתניהו שנבחר אז בפעם הראשונה לראשות הממשלה לאחר שניצח את שמעון פרס.

לייבוביץ אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד