י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקלה נרחבת

משתמשים מדווחים על קריסת ענק של שירותי גוגל

האתר Downdetector המספק תמונת מצב על שירותי גוגל מדווח, כי משתמשים רבים חווים קשיי גלישה ברשת גוגל • גם ישראל נמצאת בטווח הבעיה • מגוגל לא הגיבו ואין צפי לסיום התקלה

משתמשים מדווחים על קריסת ענק של שירותי גוגל
חיפוש גוגל צילום: pixsabay

האתר Downdetector המספק תמונת מצב על שירותי גוגל מדווח, כי משתמשים רבים חווים קשיי גלישה ברשת גוגל. גם ברשתות החברתיות, המשתמשים מציפים תלונות על כך ששירותי החברה קרסו וחדלו מלפעול. גוגל מפעילה מיליארדי מכשירי אנדרואיד, כך שבנוסף, גם חנות האפליקציות לא פועלת כרגע. כמו כן שירות המייל הפופולרי בעולם, שהוא כמובן ג'ימייל, חדל מלפעול בעקבות התקלה. בין היתר, גם גוגל דרייב, קלנדר, דוקס, יוטיוב ושאר שירותי גוגל אינם פועלים כרגע.

על פי האתר downdetector המספק תמונת מצב על השירותים הללו בזמן אמת, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה, המזרח התיכון - כולל ישראל, ארצות הברית ודרום אמריקה. המשתמשים מתלוננים כי הם אינם מצליחים להתחבר לשירותים או להשתמש בהם.

תומר לוי, מנכ"ל ומייסד logz .io. אומר, "נראה שזה במיוחד שירות אימות הזהות שלהם (Oauth). כלומר זה שירות שמאמת את הזהות של משמשים ברשת כאשר הם מנסים לגשת לשירותים כמו שלנו (logz.io). זאת אומרת, אם ארגון מסוים משתמש בגוגל כשירות האימייל שלו העובדים שלו לא יוכלו להיכנס להמון מערכות קריטיות לארגון, כמו המערכת של logz.io. ישנם דיווחים ראשונים על עוד מערכות של גוגל שלא עובדות".

מגוגל נמסר: "אנחנו בודקים את התקלות בג'ימייל. אנחנו נספק עוד מידע בקרוב. המשתמשים שנפגעו מתקשים להתחבר לכל שירותי ג'ימייל".

גוגל תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד