י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
על רקע סערת החקירה

דרוקר מעריך: "כחול לבן יתפרקו ל-1,001 חתיכות"

בעוד החיכוכים גוברים בצמרת 'כחול לבן', הפרשן הבכיר שאינו חשוד באהדת נתניהו, מעריך כי כחול לבן תתפרק אם תשאר באופוזיציה • "יש עכשיו מתח אמיתי בצמרת"

דרוקר מעריך: "כחול לבן יתפרקו ל-1,001 חתיכות"
רביב דרוקר צילום: משה שי, פלאש 90

בעקבות הסערה ב'כחול לבן' סביב חברת החקירות ששכר בני גנץ על דעת עצמו, מבלי לעדכן את חבריו להנהגה, הועלה הפרשן הבכיר רביב דרוקר לשידור ב-103Fm, כדי לנתח את הפרשה.

"זה כמו הפלאפון שגנבו את תכולתו לבני גנץ, שהם ניפחו את הסיפור הזה, מה הסיפור להרים טלפון בבוקר לכתבים ולהגיד ששכרנו חברה ששילמנו לה כסף", תהה דרוקר.

"כמו שראש הממשלה יכול לבדוק את יועציו הקרובים ולשלוח אותם למכונת אמת אז למה שבני גנץ יגיד שהוא לא רוצה לגלות לכולם. זה סיפור שהיה יכול למות אחרי שעתיים וחצי. יש עכשיו מתח אמיתי בצמרת בגלל הקשקוש הזה", אומר דרוקר, חרף ההכחשות הפומביות של רביעיית ההנהגה.

עוד העריך דרוקר לגבי עתידה של 'כחול לבן': "אני חושב שאם הם יהיו בשלטון או בחלק מהשלטון, אז הם ככל הנראה לא יתפרקו. אבל אם הם יהיו באופוזיציה אז כן, זה יתפרק ל-1001 חתיכות".

כזכור, בראשית השבוע נחשף הדבר על ידי העיתונאי אלי סניור באתר ynet. מאז יצאו בכירים בשני הפלגים לתקשורת ותקפו אלו את אלו בחריפות, זאת בעוד הבחירות יתקיימו בעוד 28 ימים והחיכוכים הללו יוצרים נזק תדמיתי כבד.

רביב דרוקר מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד