י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העתירו בתפילות

מוסיף להיות קשה מצבו של יעקב שנפצע קשה בתאונה

מבית החולים סורוקה מבאר שבע מסרו ל'בחדרי חרדים' כי מצבו של יעקב יוסף בן חנה מאטיל שנפצע קשה אתמול (שני) בתאונת דרכים בכביש 31 - מוסיף להיות קשה • התפללו

מוסיף להיות קשה מצבו של יעקב שנפצע קשה בתאונה
הכובע המיותם בזירת התאונה צילום: המצלם

מצבו של יעקב יוסף בן חנה מאטיל שנפצע קשה אתמול (שני) בתאונת דרכים בכביש 31 בסמוך לצומת שוקת - מוסיף להיות קשה.

מבית החולים סורוקה בבאר שבע מסרו ל'בחדרי חרדים', כי מצבו של יעקב יוסף מוגדר קשה. "הוא מונשם ומורדם מאושפז במחלקת טיפול נמרץ".

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במרחב הנגב עולה, כי מדובר בתאונה שבה מעורבים 7 כלי רכב. כתוצאה ממנה נהרג נהג של אחד מכלי הרכב, תושב בת חפר ותשעה נפגעים ברמות חומרת פציעה שונות, בהם חרדי שנפצע באורח קשה.

על פי החשד, רכב משא כבד עם נגרר התנגש עם חזיתו באחור של שישה כלי רכב שעמדו בפקק בשני נתיבי תנועה על כביש 31 כשפניהם לכיוון מזרח לצומת שוקת.

נהג המשאית, תושב פזורת קבועה בן 39, נזקק לטיפול רפואי בבית החולים שם נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובהמשך שוחרר בתנאי מעצר בית למשך חמישה ימים ורשיונו נפסל למשך 90 יום.

"כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים, משאית סמיטריילר עמד במרכז הכביש הראשי ובסמוך לו מספר כלי רכב המעורבים בתאונה" סיפר אתמול גד קלרמן קמב"ץ זק"א נגב. "אחד הרכבים נמחץ והתרסק בתוך העגלה של משאית הסמיטריילר ומתוך הרכב חילצו לוחמי האש גבר כבן 30 ללא הכרה עם פציעות קשות מאוד, צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותו במקום, פצוע נוסף כבן 45 חולץ מהרכב המרוסק ופונה במצב קשה מאוד לביה"ח סורוקה".

"מהרכבים האחרים פונו 7 פצועים נוספים בדרגות פציעה שונות. מתנדבי זק"א עיירות ונגב טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת על ידי המשטרה".

פצוע קשה בית החולים סורוקה באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד