י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מודעה יוצאת דופן

המחותנים זעמו: מכריחים אותנו לאכול בשר של העדה החרדית

לאחר שדרישתם לקבל בשר מכשרות 'קהילות' לא נענתה, תלו המחותנים מודעת התנצלות לבאי החתונה: "עקב התערבות גורמים הבשר בכשרות "רגילה" של העדה החרדית"

המחותנים זעמו: מכריחים אותנו לאכול בשר של העדה החרדית
אולמי אחוזת פרידמן באשדוד צילום: באדיבות המצלם

מודעה חריגה שנתלתה אמש (שני) באולמי אחוזת פרידמן באשדוד על ידי מחותנים שחיתנו במקום ובה הם מוחים על כך שהבשר בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית' - מעוררת סערה גדולה בעיר.

במודעה מתנצלים המחותנים, שאחד מהם מתגורר באשדוד והאחד מתגורר בירושלים, על כך שהבשר בחתונה הוא בכשרות "רגילה" של בד"ץ העדה החרדית, ולא כפי שסיכמו עם בעלי האולם שיהיה בשר בכשרות מהודרת של בד"ץ 'קהילות'.

המחותנים מוסיפים ומתרעמים על "גורמים" שהתערבו והביאו לידי ביטול ההסכם שלהם עם האולם, לפיו הבשר יהיה של בד"ץ 'קהילות', הסכם שלדבריהם נהוג באולם עם חוגים מסוימים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסערה קשורה להסכם שיש לבעלי האולם עם חסידות בעלזא, שביקשו, שלמרות שהאולם עובד עם קייטרינג של 'העדה החרדית', שיאפשרו להם לערוך חתונות כשהבשרים בתפריט הינם מכשרות 'קהילות'.

המחותנים שחיתנו אמש, שנמנים על קהילה אחרת, ביקשו גם הם לערוך את החתונה על פי ההסדר הנ"ל, כאשר הם מבהירים שהם אינם אוכלים בשר משחיטת 'העדה החרדית'. לטענת המחותנים, בעלי האולם הסכימו לכך, אלא שלאחר מכן התערבו גורמים מ'העדה' וטרפדו את הסיכום, מחשש לסחף שגם רבים אחרים ידרשו לקבל בשר מכשרות אחרת ולא של שלהם.

אחד מקרובי המשפחה אמר ל'בחדרי חרדים': "מדוע מה שמותר לאולם לתת לבעלזא שעושים חתונה ומקבלים בשר בכשרות קהילות, אי אפשר לתת למחותנים מקהילות וחוגים אחרים? ברור שאין פה עניין כשרותי, מנסים לחייב אותנו לאכול בשר של העדה החרדית וזה בניגוד לרצוננו, אני אמש לא אכלתי בשר בחתונה בגלל זה", התרעם קרוב המשפחה.

אשדוד כשרות העדה החרדית בדץ קהילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד