י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון נוסף בבין הזמנים

יוסף איננו: בחור ישיבה טבע למוות בחו"ל

בחור ישיבה ישראלי שנפש במקסיקו, טבע למוות בחוף ים באי קוזומל | מתנדבי זק"א עושים מלאכתם נאמנה בכדי לדאוג לצורכי הטסתו ארצה ולהביאו לקבר ישראל בהקדם האפשרי

יוסף איננו: בחור ישיבה טבע למוות בחו"ל
חוף במקסיקו בו טבע למוות בחור ישראלי צילום: באדיבות המצלם

האסונות לא נגמרים. צעיר חרדי נוסף מצטרף לרשימת הנספים בחופשת בין הזמנים.

בחור ישיבה מבאר שבע בן 21, טבע היום (שלישי) למוות בחוף הים במקסיקו.

הטביעה אירעה בחוף באי קוזומל, אי מקסיקני לא מיושב ברובו בים הקריבי. האי מפורסם בגלל הצלילה הנוחה שבו וצוללנים מכל העולם מגיעים אליו כדי לצלול וגם ליהנות מכך.

יצוין כי ארגון זק"א נמצא בקשר עם הרשויות המקומיות במקסיקו ובישראל, ומנסה להעביר את הגופה לארץ ישראל לצורך קבורה כמה שיותר מהר.

באתר "חב"ד אינפו" פורסם על דבר פטירתו של הבחור יוסף לוי ע"ה, שנסחף בזרמים חזקים, וטבע בחוף הים שבעיר קוזומל במקסיקו. שליח חב"ד בקוזומל הרב דודי כפלין אמר כי "אנחנו עדיין המומים מהאסון. עושים את המאמצים והבדיקות על מנת שלא ינתחו את הגופה".

הבחור ז"ל. (באדיבות אתר חב"ד אינפו)

זוהי הטביעה הטראגית החמישית שעליה דווח ב'בחדרי חרדים' בשבועות האחרונים בלבד.

הרב ראובן באומן ז"ל מוורג'יניה, ילד מבורו פארק טבע בפארק המים בניו ג'רזי, הרב דוד טראוב ז"ל ממונסי שטבע ביום ראשון האחרון כשקפץ להציל את בנו שנפל למים, היום בשעות הבוקר נמצאה גם גופתו של האברך ר' יהושע בן פז ז"ל, בן ה-24 שטבע בחוף אביב בתל אביב והותיר אחריו רעייה אלמנה צעירה עם שני זאטוטים.

נזכיר כי על כל אחד ואחת מוטלת החובה מדאורייתא של וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם (דברים ד טו), בפרט בימי בין הזמנים שהם מועדים לאסונות.

בחור טבע אסון בחופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד