י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה חוקרת

חבילות חשודות והודעות מאיימות נשלחו לביה"כ

חבילות חשודות שנשלחו לשני בתי כנסת במילווקי ביום שני האחרון, נבדקו, ונשלל כל חשד לחומר נפץ. אך הודעה מאיימת שנשלחה לתא הקולי של אחד מבתי הכנסת, נמצאת עדיין בחקירת המשטרה

חבילות חשודות והודעות מאיימות נשלחו לביה"כ
אילוסטרציה צילום: unsplash

גורמים רשמיים בבית הכנסת במחוז בייסייד קיבלו ביום שני האחרון את הדואר הקולי המאיים, כך נמסר מתחנת כיבוי האש המקומית שהגיעה למקום כדי לחקור ולבצע בדיקה בבית הכנסת.

כשהגיעו שוטרים של משטרת בייסייד למקום, הודיעו להם גם על חבילה בלתי צפויה שהגיעה באותו בוקר, יחידת הנטרול של התחנה ממשרד השריף במחוז, נשלחה לבית הכנסת וקבעה כי החבילה אינה מהווה איום.

האיום הוסר לאחר שרשות הדואר המקומית בדקה עם חברת 'אמזון' לבקשת המשטרה מה מכילה החבילה, החבילה נשלחה מאמזון לבית הכנסת, ואז גם הבינו אנשי בית הכנסת כי החבילה הייתה אכן מיועדת עבורם ואין בה איום.

אך הדואר הקולי המאיים נותר בחקירת משטרת בייסייד שעד עתה לא פרסמה את תוכנו.

גם הקהילה היהודית בפוקס פוינט קיבלה חבילה ב -19 באוגוסט, באותו יום שבית הכנסת השני קיבל איומים, החבילה עוררה חשד בגלל חומר אבקתי לבן שבצבץ מתוכה. צוות גלוי חומרים מסוכנים של מכבי האש במילווקי חקר את החבילה וקבע שהחומר הוא חומר אריזה שאינו מזיק.

הפדרציה היהודית במילווקי פרסמה פוסט בפייסבוק ואמרה כי היא מריעה למעשי הזהירות של כל בית כנסת. הפדרציה הודתה גם לאכיפת החוק על עבודתם לשמירה על הקהילה היהודית.

מטעם הפדרציה נמסר כי "נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם בתי כנסת מקומיים וארגונים יהודיים כדי להבטיח שכל הבניינים שלהם יישארו בטוחים ומסבירי פנים לכולם".

אנטישמיות איום ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד