י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שוב זה קורה

נתניהו מתכתש עם סמוטריץ': "גאה בחיילות"

לאחר שאמר בראיון היום בבוקר כי השירות המעורב פוגע ביכולות של צה"ל, נתניהו הגיב לסמוטריץ' ואמר "גאה בחיילות" • בני גנץ ניצל את ההזדמנות לתקוף את שניהם

נתניהו מתכתש עם סמוטריץ': "גאה בחיילות"
סמוטריץ, נתניהו צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90

שוב נתניהו בהתכתשות פומבית עם השר וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ, והפעם הוא נושא שילוב הנשים ביחידות המובחרות, כשהשר סמוטריץ׳ הציג את עמדתו כי שילוב הנשים בצה״ל פוגעת במבצעיות של צה״ל.

בראיון היום (רביעי) לגל"צ אמר סמוטריץ' כי, "השירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה״ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל שלא ינסה לקדם אג׳נדה".

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מיהר לשגר תגובה מצולמת ואמר, "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל. רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל".

יו"ר 'כחול לבן', חבר הכנסת בני גנץ, הגיב אף הוא לדבריו של סמוטריץ' ואמר: "הדיל שמציע חבר הקבינט סמוטריץ' הוא חסינות תמורת אפליה והדרה של נשים. יש לי חדשות בשביל סמוטריץ ונתניהו- נשים יהיו בכל מקום שבו הן יכולות לתרום בצה"ל ובכלל. בים, באוויר וביבשה".

בצלאל סמוטריץ בני גנץ בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד