י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הבנתי מיד שקורה פה משהו מוזר"

שפיר סירבה להשיב והרגיזה את העיתונאית

כתבת 'כאן 11' ראיינה אתמול את חה"כ סתיו שפיר בתוכנית 'לייב פוליטי' וזכתה להתעלמות משלל שאלות קונקרטיות • "הבנתי מיד שקורה פה משהו מוזר"

שפיר סירבה להשיב והרגיזה את העיתונאית
מיקרופון צילום: pixabay

כתבת 'כאן 11', אורית נבון, ראיינה אתמול (חמישי) את חברת הכנסת סתיו שפיר בתכנית 'לייב פוליטי'. אלא מה? הראיון לא כל כך זרם בלשון המעטה.

וכך כותבת נבון: "ברור שזה לייב פוליטי וברור שהשאלות עוסקות בפוליטיקה אבל בסוף מאחורי האג'נדות יש בנאדם, והשאלה שבאמת מעניינת אותי תמיד היא מי הבנאדם הזה. במקרה של סתיו שפיר הבנתי מיד שקורה פה משהו מוזר אבל לקח לי כמה דקות להבין בדיוק מה: היא פשוט מתעלמת משאלות".

"הקטע שלה זה להמשיך לדבר כל הזמן ובכל מקרה - לפעמים היא עוצרת ומאפשרת לשאול ואז ממשיכה את הטקסט שלה בדיוק מאותו מקום שהפסיקה, לפעמים גם לשאול היא לא מאפשרת ואז כשאני מסיימת את השאלה היא עדיין באמצע הנאום. עכשיו כאמור עזבו פוליטיקה, דמיינו איך זה לשבת מול בנאדם שלא מתייחס לנוכחותכם - בסיטואציה של ראיון זה בעיקר מגוחך כי הלו באתי לשאול שאלות, זה לא דוכן נאומים כאן ואני לא השופט מלצר שנאבק להוריד אותך מהדוכן אחרי שגזלת את זמן הוועדה. בנקודה מסוימת עצרתי ואמרתי לה תקשיבי יש בעיה, אני יושבת פה מולך ואת מתעלמת ממני, את מדברת כאילו אני לא פה וזה כבר מבאס ברמה האישית, מה עושים?

"האם הרוטציה של גנץ-לפיד מבורכת בעינייך, האם את מסכימה עם העובדה שהקשרים של ברק עם אפשטיין מעיבים על הקמפיין שלכם, למה את מאשימה את הרבנים בזה שנער ערבי נדקר, את מברכת על הנכונות של איימן עודא להצטרף לקואליציה - האם הוא יכול מבחינתך להיות גם שר הביטחון למשל, "אנו מכבדים את שומרי הסף של הדמוקרטיה" - האם מקובלת עלייך האמירה של ברק שמבקר המדינה הוא סמרטוט רצפה?".

"את נגד הכהניסטים, למה עופר כסיף כן יכול להיות בכנסת אחרי שכינה שרה בישראל "חלאה ניאו נאצית"? ועוד ועוד שאלות שעל אף אחת מהן לא קיבלתי תשובה, רק עקיצות ונאומים, נאומים ועקיצות, אגב אין לי בעיה עם עקיצות וגם לא עם מסרי בחירות פה ושם אבל תני גם תשובות לשאלות".

"לקראת סוף השיחה היא אמרה שהשאלות משעממות, שזה קצת סותר את התלונה שלה מקודם שאני מחפשת צהוב אבל בכל מקרה מבין כל הפוליטיקאים שפגשתי מימין ומשמאל וממרכז, זה בלי ספק הלייב הכי משונה, ברצינות עזבו פוליטיקה, בואו נתחיל ממסוגלות לנהל שיחה עם מישהו שהוא לא את".

סתיו שפיר תאגיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד