ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעקבות הפיגוע

חבר הקבינט דורש: יוחזרו המחסומים לאלתר

בעקבות הפיגוע הבוקר (שישי), השלישי במספר בשבועות האחרונים, חבר הקבינט, השר בצלאל סמוטריץ׳ דורש מראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו להחזיר באופן מיידי את המחסומים שהוצבו בעבר ביהודה ושומרון

חבר הקבינט דורש: יוחזרו המחסומים לאלתר
מחסום צילום: דוברות המשטרה

בעקבות הפיגוע הרצחני שאירע הבוקר (שישי), השלישי במספר בשבועות האחרונים - חבר הקבינט, השר בצלאל סמוטריץ׳ דורש מראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו להחזיר באופן מיידי את המחסומים שהוצבו בעבר ביהודה ושומרון.

בתגובה לאירוע הלאומני הסוקר בדולב אמר השר סמוטריץ׳: "בזמן שאנחנו עסוקים באירן ובגבול עזה יהודים יקרים נפגעים שבוע שבוע ביהודה ושומרון ש זה חייב להפסק".

״אדוני ראש הממשלה״, הוסיף חבר הקבינט, "הגיע הזמן לגבות מחיר. המחבלים מקבלים גיבוי מהרשות הפלסטינית, נתפסים כגיבורים בציבור שלהם ונכנסים לכלא בתנאים טובים. את הרשות הפלסטינית המסיתה לטרור צריך לפרק, את התקווה שלהם צריך לגדוע, ולחזור לקחת אחריות ולהחיל ריבונות בכל שטחי יהודה ושומרון".

השר הוסיף וקרא לאמץ את המלצות הוועדה שהקים השר גלעד ארדן ולהרע את תנאי המחבלים בכלא, תוך שהוא מוסיף ודורש ״להחזיר את המחסומים ביהודה ושומרון באופן מידי. איכות החיים של הערבים לא שווה נרצח אחד שלנו״.

חה״כ גבי אשכנזי, מראשי כחול לבן: הפיגוע בסמוך לדולב הוא אירוע קשה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומתפלל לשלומם. אני בטוח שצה״ל והשב״כ ישימו את ידיהם על המחבלים הנתעבים וימצו איתם את הדין.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן: ״הפיגוע בבנימין הוא סטירת לחי מצלצלת לממשלת הכניעה של נתניהו, שבוחרת להפקיר את ביטחון אזרחי מדינת ישראל לטובת תשלומי שוחד לחמאס ולרשות הפלסטינית כדי לקנות שקט עד הבחירות. ממשלה שמפסיקה את שיפוץ כביש הדמים בעוטף עזה בטענה שנגמר הכסף, ומנגד מתחננת לאבו מאזן שיסכים לקבל 2 מיליארד ש"ח, לא ראויה לאמון הציבור.  בשעה קשה זו לבי עם הפצועים ובני משפחותיהם ואני מחזק את ידי צה"ל וכוחות הביטחון הנמצאים במצוד אחר המחבלים.״

ממפלגת ימינה בראשות השרים לשעבר שקד ובנט נמסר: "דם יהודי הפך להפקר. מדיניות ההכלה של פיגועי הרצח חייבת להיפסק. בין אם זה בעוטף עזה או ביהודה ושומרון - המחבלים לא נחים וישראל מכילה. את המציאות הבלתי נסבלת הזו חייבים לעצור: בהחזרת החיסולים, בהצבת מחסומים, בהריסת בתי מחבלים ובהחלת ריבונות ישראלית. עוד היום".

 

פיגוע בנימין בצלאל סמוטריץ' מחסומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד