ג' סיון התשפ"ד
09.06.2024
מאבק תקשורתי על קול הימין

קרב עיקש: סגל, צרור, ברדוגו ומה שביניהם

קרב משולש: העיתונאי יעקב ברדוגו, מגיש בתכנית הפופולרית "וילנסקי את ברדוגו", מצליח ליצור דיון ער סביבו - כשהפעם זה מגיע לשיאים חדשים לאחר שחשף כי עיתונאים בכירים בתחנה מחרימים אותו מתכניותיהם למרות היותו הפרשן הפוליטי של התחנה • כל הפרטים

קרב עיקש: סגל, צרור, ברדוגו ומה שביניהם
סגל, ברדוגו וצרור צילום: צלמי פלאש 90, צילום מסך

אמש (שני) במהלך התכנית הפופולרית "וילנסקי את ברדוגו", הפתיע הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, ואמר כי רזי ברקאי ורינו צרור, השדרים הוותיקים בגלי צה"ל, מחרימים אותו ולא מביאים אותו בתכניות שלהם.

הדברים, שנאמרים על רקע טענות חוזרות ונשנות מצד שמאל על "ימניותו" של ברדוגו ועל היותו כביכול "שופרו" של נתניהו (כולל רמיזה רשמית של כחול לבן י.א), עוררו גל תגובות מצד אנשי ימין - שזעמו על היותו בין העיתונאים הבודדים שמשמיעים קול קצת אחר בתחנה הצה"לית.

בין העיתונאים שהגיבו היה גם הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, שלאחרונה מביע יותר ויותר את עמדותיו הפוליטיות והאישיות בפומבי.

סגל אמר: "מעבר לכל המחלוקות האידיאולוגיות והמקצועיות, אם מה שברדוגו אומר ובכירי שדרני גל"צ מחרימים אותו ולא אומרים לו שלום - זה אירוע מעורר דחייה ומחשבות נוגות על פלורליזם וסובלנות".

בתגובה לדברים של סגל, הכחיש רינו צרור את דבר "החרם" עליו דיבר ברדוגו, והגיב: "אם. אם היית שואל אז היית שומע את התשובה. שאין חרם, ולא היה חרם, ואין מי שלא אומר שלום, ורק בחמישי האחרון נפגשנו עם גנץ וגם שרשרנו יחד שתיים שלוש שאלות. עוד פייק. "מעורר דחיה ומחשבות נוגות".

ברדוגו, שבדרך כלל לא מגיב בטוויטר ולא נכנס לקרבות אישיים, דחה בתוקף את דבריו של צרור ועמד על דבריו: "אני לא מצייץ ולא מגיב בדרך כלל", אמר, "אבל אני קובע שדבריך אינם אמת וזה בלשון המעטה".

גם אביו של עמית, חגי סגל, לא מרוצה מהקמפיין שמתנהל על ראשו של ברדוגו, והגיב אף הוא בחריפות לדברים: "יותר מ-50 שנה אני מאזין לגלי צה"ל, ורוב הזמן - סובל. השדרים המובילים שם לא התקרנפו, הם היו הקרנף בכבודו ובעצמו. לאחרונה הפציע שם יעקב ברדוגו, בעל חיים מסוג אחר לגמרי, וסוף-סוף נהיה לי יותר נעים באוזן, אך מאז כל הג'ונגל העיתונאי הישן מסתער עליו. אז, בבקשה, תחזיק מעמד ברדוגו".

עמית סגל יעקב ברדוגו גלי צהל רזי ברקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד