י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המשטרה פתחה בחקירה

תיעוד מטורף: נוסע נתלה בחזית, הנהג ממשיך בנסיעה וכמעט דורס

סמוך לחצות ליל תועד נהג אוטובוס בקו אשדוד-בני ברק, כשהוא נושא נוסע שנתלה בחזית האוטובוס • בעקבות פרסום התיעוד - המשטרה פתחה בחקירה • עד ראייה: "אחד נתלה לו על המגבים והוא נסע איתו ככה 200-100 מטר" • צפו בתיעוד המטריד 

תיעוד מטורף: נוסע נתלה בחזית, הנהג ממשיך בנסיעה וכמעט דורס
נוסע נתלה בחזית האוטובוס צילום: צילום מסך

אמש (מוצאי שבת) תועד נהג אוטובוס נוסע, כשבחזיתו תלוי גבר שביקש למנוע ממנו להמשיך בנסיעה מבלי להעלות נוסעים, אך מסתבר שהנהג חשב אחרת ופשוט המשיך בנסיעה.

התיעוד יוצא הדופן צולם באשדוד, כאשר קו 350 של חברת "אפיקים" חלף בתחנה, וככל הנראה סירב להעלות נוסעים. אחד הממתינים בתחנה עשה מעשה קיצוני, כדי להכריח את הנהג לעצור.

הנוסע נתלה על חזית האוטובוס מבחוץ, מתוך מחשבה שהנהג ייאלץ לעצור, אך הנהג חשב אחרת ממנו והמשיך בנסיעה, תוך שהנוסע תלוי על האוטובוס מבחוץ.

ממתינים נוספים בתחנה, שראו את הנהג ממשיך בנסיעה, רצו אל חזית האוטובוס ונעמדו לפניה, כדי להכריח את הנהג לעצור לחלוטין, אך הוא פשוט התעלם מהם. אמנם האט את מהירות נסיעתו, אך לא עצר לחלוטין והכריח אותם לזוז מהכביש ולאפשר לו להמשיך בנסיעה.

בעקבות פרסום הסרטון, כך נודע ל'בחדרי חרדים', למרות שלא הוגשה תלונה, פתחו בתחנת משטרת אשדוד בחקירה, זאת בעקבות חומרת הדברים בסיכון חיי אדם.

שמואל ברוכים, שהיה עד להתרחשות, סיפר ל'חדשות 13' כי מדובר בקבוצה של 6-5 בני אדם שחיכו לאוטובוס מאשדוד לבני ברק במשך כשעה וחצי, אך אף קו לא עצר להם. כשהגיע האוטובוס שנראה בתיעוד, ניסו לעצור אותו, אך זה המשיך לנסוע במהירות לכיוונם – כך לטענת עד הראייה. "הוא עשה כאילו הוא עוצר בתחנה, אבל הם חיכו לו על הכביש שלא יברח והוא פשוט נסע לכיוונם, אפילו לא נתן להם לזוז לצד", סיפר ברוכים. "בלית בריריה אחד נתלה לו על המגבים והוא נסע איתו ככה 200-100 מטר".

מדובר בתיעוד מטריד מכל היבט שנסתכל עליו. נוסע שנתלה על חזית אוטובוס כדי להכריח את הנהג לעצור, ונהג שלא חושש וממשיך במצב כזה בנסיעה תוך שהוא כמעט דורס את הולכי הרגל שמנסים לעצור אותו.

נהג אוטובוס חברת אפיקים קו 350 תיעוד מזעזע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד