כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לידה מוצלחת

מזל טוב: בציון בברדיטשוב - נכדת הרבי ילדה בן

לִבְרִיאוּת וּלְמַזָּל טוֹב: בסמוך לקברו של סנגורן של ישראל רבי לוי יצחק מברדיטשוב באוקראינה - נולד נין לאדמו"ר בישראל  • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור 

מזל טוב: בציון בברדיטשוב - נכדת הרבי ילדה בן
ציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב צילום: באדיבות המצלם

שמחה גדולה בברדיטשוב: גברת מישראל, נכדה של אדמו"ר (השם המלא שמור במערכת) מהארץ, ששהתה באוקראינה ילדה את בנה למזל טוב כשהגיעה לתפילה בציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב הטמון באוקראינה.

למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה נמסר על גברת מישראל שכורעת ללדת כשהגיעה לתפילה בציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב שבאוקראינה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ר' דוד ברייער, ממנהלי הצלה סקוירא, שתרמו לאיחוד הצלה באוקראינה את האמבולנס שנותן מענה להצלת חיי אדם בכל ימות השנה באומן ובאוקראינה - היה בסמיכות למקום ובסיוע צוות אמבולנס מקומי הייתה לידה מוצלחת.

הרך הנולד ואמו פונו בסיוע הרב משה טלר, רבה של ברדיטשוב והרב שלמה וילהלם רבה של ז'יטומיר לבית החולים המקומי בברדיטשוב, ועל פי התכנית יועברו לבית חולים מקצועי יותר בזי'טומיר. כמו כן, בחסדי ה' יש לגברת ביטוח רפואי והיא תוטס יחד עם בנה ארצה בסיוע של שגרירות ישראל בקייב.

הרב הלל כהן, מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה, סיפר: כי "בסייעתא דשמיא ר' דוד ברייער היה במקום וברוך ה' פינו אותה לבית החולים. חשוב להדגיש את הצורך והחשיבות לפני כל טיסה לאוקראינה לעשות ביטוח רפואי מראש. מה שגם הפעם הוכח שזה מנע את הצורך בגיוס של אלפי דולרים בשביל ההטסה הרפואית והעלויות של פינוים לבתי חולים".

רבי לוי יצחק מברדיטשוב לידה אוקראינה ז'יטומיר הלל כהן איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד