ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סדרת פיצוצים

מיליציות פרו-איראניות הותקפו; חיזבאללה: הפלנו מל"ט ישראלי

דיווחים ברשתות הערביות בסוריה: מטוסי קרב ש"זהותם לא ידועה" תקפו הלילה מיליציות פרו-איראניות סמוך לגבול עם עיראק והביא לסדרת פיצוצים • במקביל: חיזבאללה טוען כי הפיל מל"ט ישראלי בעת שחצה את הגבול ללבנון באזור הכפר ראמיה • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

מיליציות פרו-איראניות הותקפו; חיזבאללה: הפלנו מל"ט ישראלי
תקיפה בדמשק - ארכיון צילום: רשתות ערביות

כלי טיס תקפו הלילה (שני) בסוריה מטרות של מיליציות המזוהות עם איראן ועם חיזבאללה באזור העיירה אל-בוקמאל שבגבול עם עיראק. כך דווח הלילה ברשת "אל-ערבייה" הסעודית וכן במרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם. על פי הדיווחים, ישנם הרוגים ופצועים בתקיפה.

על פי המרכז הסורי לזכויות אדם, ארגון היושב בבריטניה ומזוהה עם האופוזיציה הסורית, שלושה פיצוצים נשמעו בעיירה אל-בוקמאל שבאזור הכפרי במזרח דיר א-זור. מטוסי קרב שזהותם לא ידועה תקפו רכבים ועמדות של כוחות איראניים ושל מיליציות עיראקיות המזוהות עם איראן באזור הגבול בין סוריה ועיראק.

באל-ערבייה דווח כי הותקפו בין היתר מטרות של חיזבאללה. עוד דווח כי מספר חמושים נהרגו בתקיפה. על פי הפרסום, בחודשים האחרונים הגבירו המיליציות האיראניות את נוכחותן בגבול עיראק-סוריה, במיוחד בעיר אל-בוקמאל.

בתוך כך, חיזבאללה הודיע הבוקר כי אנשיו הצליחו להתנגד באמצעות "אמצעי הלחימה המתאימים" והפילו כלי טיס בלתי מאויש (מל"ט) ישראלי בעת שחצה את הגבול ללבנון באזור הכפר ראמיה. עוד נמסר כי המל"ט נמצא בידי הארגון.

תקיפה חיזבאללה מלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד