י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שבוע לבחירות

בנו של מייסד המפלגה: "לא אצביע לליכוד"

ימים ספורים לפני הבחירות הדרמטיות ובני בגין - בנו של מנחם בגין ז"ל מייסד 'חרות' - מודיע בראיון כי לא יתמוך בבחירות הקרובות בליכוד

בנו של מייסד המפלגה: "לא אצביע לליכוד"
בני בגין צילום: פלאש90

שבוע ליום הבחירות, בנו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין שיהיה ממייסדי תנועת 'חרות' גלגולה הראשון של מפלגת 'הליכוד' ובסוף שנות ה-70 אף כיהן כראש הממשלה מטעמה, מכריז כי לא יתמוך בליכוד בבחירות הקרובות.

בראיון שהעניק הבוקר (שני) לגל"צ אמר חבר הכנסת לשעבר בני בגין, כי לא יתאפשר לו להצביע לסיעה בה כיהן בקדנציה הקודמת כחבר כנסת, סיעת הליכוד. לדבריו, "נדמה שהנהגת המפלגה עושה הכל כדי שלא אצביע להם".

בגין כיהן בקדנציה הקודמת בכנסת כחבר כנסת ושר מטעמה, כאשר מספר פעמים הוא סירב לתמוך בחוקים שיזמו בליכוד ובראשם בחוק 'הליכוד' שהיה לסמל של בקדנציה הקודמת ובגין נמנע מלתמוך בחוק, כאשר בפריימריז הקודמים הוא נמנע מלהתמודד ברשימה וכן לא שובץ במקום על ידי שריון כפי שנעשה בקדנציה שלפניה.

חבר הכנסת דוד ביטן הגיב לדבריו של בגין ואמר: "בני בגין ודן מרידור מצביעים ליכוד רק כשהם ברשימה, שהוא ברשימה הוא תומך בליכוד ושהוא לא ברשימה הוא מחפש מיליון סיבות שלא לתמוך בליכוד, הוא תמיד מוצא סיבות לא להצביע לליכוד דווקא שהוא לא ברשימה".

הליכוד מנחם בגין בני בגין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד