י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עושה סיבוב פרסה

ליברמן: "אתנגד לחוק המצלמות. מדובר בניסיון לגניבת הבחירות"

דרמה רגע לפני ההצבעה: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אומר הבוקר, כי סיעתו תתנגד בתוקף לחוק המצלמות בניגוד להצהרתו המוקדמת • "זה לא חוק פיקוח על הבחירות זה חוק שיבוש בחירות וחוק גניבת בחירות. נדרוש שהמצלמות יוצבו אך ורק על ידי נציגים של ועדת הבחירות"

ליברמן: "אתנגד לחוק המצלמות. מדובר בניסיון לגניבת הבחירות"
ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דרמה פוליטית: לקראת פתיחת הדיונים בנוגע לחוק המצלמות היום. ליברמן כינס מסיבת עיתונאים והודיע כי בניגוד לדעתו המוקדמת, סיעתו תתנגד לחוק המצלמות "לא יתכן שהבחירות יפוקחו על ידי מיליציה פרטית של נתניהו".

יצויין כי ללא תמיכתו של אביגדור ליברמן, לא צפוי להיות רוב הדרוש להעברת החוק.

בדבריו אמר יו"ר 'ישראל ביתנו': "אנחנו רוצים פה לחדד את כל האירועים והמסרים לקראת ההכרעה בנושא חוק המלחמות, ישראל ביתנו מאוד תומכת בפיקוח על הבחירות אבל אנחנו תומכים בפיקוח אחיד בכל המקומות על ידי גורם ממלכתי אחד. אנחנו בעד הצבת מצלמות גם במגזר הערבי וגם במגזר החרדי".

"מה שעושה נתניהו" מוסיף ליברמן, "זה לא חוק פיקוח על הבחירות זה חוק שיבוש בחירות וחוק גניבת בחירות".

עוד אמר ליברמן, כי "ברור שנתניהו מתואם עם איימן עודה, יש תיאום בין הליכוד והרשימה המשותפת הם שניהם מרוויחים מחוק המצלמות שיעלה, כל החוק המהלך הזה נועד אך ורק לשבש את הבחירות".

"נדרוש מיושב ראש סיעת הליכוד שהוא יתמוך בהסתייגות של 'ישראל ביתנו' שהמצלמות יוצבו אך ורק על ידי נציגים מוועדת הבחירות במקומות שהשופט יחליט שזה חייב להיות גישה לכל המגזרים ולכל המקומות. אם רוצים לפקח על הבחירות אנחנו שוצפים אם רוצים לשבש את הבחירות נעשה הכל על מנת למנוע שיבוש בחירות וגניבת התוצאות", סיים ליברמן.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מיהר להגיב להתנגדותו של ליברמן לחוק המצלמות ואמר, "אני מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה להצביע נגד חוק המצלמות. הבלוף של נתניהו בניסיון להסתיר את אובדן ההרתעה בדרום לא יעבוד על אזרחי ישראל. הזייפן היחיד שיש במערכת הפוליטית הוא נתניהו".

אביגדור ליברמן חוק המצלמות חוק המצלמות בקלפיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד