י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר שחוק המצלמות הופל

ראשי כחול לבן: "נתניהו הפך ללוזר סדרתי"

לאחר שחוק המצלמות הופל: ראשי כחול לבן פוצחים במתקפה חריפה על ראש הממשלה: "נתניהו הפך ללוזר סדרתי"

ראשי כחול לבן: "נתניהו הפך ללוזר סדרתי"
נתניהו ולפיד במליאה צילום: דוד וקנין, פלאש 90

לאחר שחוק המצלמות לא עבר, ראשי כחול לבן במתקפה על ראש הממשלה נתניהו. יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ אמר: "היום חשפנו את תרגיל ההונאה של נתניהו. במקום לעסוק בירי על הדרום, נתניהו רצה שנעסוק בקונספירציות. במקום שנעסוק במערכת הבריאות והחינוך- הוא רצה שנעסוק בשקרים".

גנץ הוסיף, "הדמוקרטיה ניצחה, מוסדות שלטון החוק שעליהם נתניהו מנסה לערער ניצחו. בימים הקרובים נתניהו ימשיך בספינים שלו- הוא ינסה לשבש את יום הבחירות, לערער על תוצאות הבחירות והוא עלול להחזיר את החוק הזה. אנחנו לא נאפשר לו. ב-17.9 כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר וכך נבטיח את שלטון הרוב ושלטון החוק".

לפיד הצטרף גם הוא למתקפה: "שוב ביבי הפסיד, הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו. על השולחן יש שתי ממשלות. ממשלה אחת עם סמוטריץ', בן גביר עם התמונה של ברוך גולדשטיין הרוצח בסלון. ממשלה עם ליצמן לפני כתב אישום, דרעי לפני כתב אישום. ממשלה עם רפי פרץ".

לדברי יו"ר סיעת יש עתיד: "ממשלה בראשות ביבי עם שלושה כתבי אישום על שוחד מרמה הפרת אמונים. מסית, רדוף, רוצה להיות ארדואן. או הממשלה שאנחנו מציעים, עם גבי אשכנזי, בוגי יעלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, אביגדור ליברמן ובראשה בני גנץ".

ח"כ משה (בוגי) יעלון: "נתניהו נכשל. הוא נכשל בהרכבת הקואליציה, נכשל מוסרית כשלא החזיר את המנדט לנשיא ובזבז 3 מיליארד שלא הלכו לבתי חולים ולצרכים נוספים. היום הוא נכשל שוב. הוא חשב שיסיט את תשומת הלב באמצעות ספין המצלמות ונחל שוב כשלון. הוא עסוק רק בבריחה מספסל הנאשמים ומדרדר את ישראל לקומבינות של הסתה ושיסוי. שיסוי נגד היועמ"ש, נגד ציבורים שונים במדינה, נגד שלטון החוק. לעזאזל המדינה ולעזאזל האזרחים- העיקר השאלה איך אני שורד. אני מציע לידידי בליכוד להאזין היטב למה שאמר ידידי השר והח"כ לשעבר בני בגין- בנימין נתניהו הפך לנטל על המדינה״.

ח"כ גבי אשכנזי: "הניסיון האחרון לפוצץ את הבחירות, לא פחות מזה, הוא דוגמא למה שצפוי כאן אם נתניהו ישיג ממשלת 61. ממשלה צרה, טבולה בשחיתות עם אלמנטים גזעניים. לא נתנו לגנוב את הבחירות והמדינה. העמדנו אלטרנטיבה שפויה. כחול לבן רוצה אחדות חילונית. שמשרתת את כל אזרחי מדינת ישראל אזרחי מדינת ישראל חייבים להצביע. כל מי שרוצה ממשלת אחדות, צמיחה, תקווה – שיצביע. מי שרוצה בזה ולא מצביע- הצביע ביבי.העם הוא הריבון. העם יאמר את דברו. מה שקרה היום הוא דוגמא לאן כחול לבן יכולה להגיע".

יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד