י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קופסת ג'ל למריחה

שר החינוך ליאיר לפיד: "אתה אפס אחד גדול"

ימים ספורים לבחירות והטונים רק הולכים ועולים - שר החינוך הרב רפי פרץ תקף את יאיר לפיד: "אתה אפס אחד גדול"

שר החינוך ליאיר לפיד: "אתה אפס אחד גדול"
הרב רפי פרץ בכנס 'סרוגים' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתקפה חריפה של שר החינוך הרב רפי פרץ נגד יאיר לפיד: "‏יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים. יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל. בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדפיסים. אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל. לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול".

את הדברים כתב הרב פרץ לאחר שלפיד צייץ בטוויטר, "‏לפני שרפי פרץ דורש שיתנצלו בפניו, קודם שיגנה את הרב טאו שכתב שהחילונים מנסים להכניס ........ לגני הילדים. זו הישיבה שלך. זה הרב שלך. אתה לא יכול להמשיך להיות שר החינוך אפילו דקה נוספת.". הדברים שכתב לפיד לא ראויים לעלות באתר חרדי".

גם נפתלי בנט תקף את יאיר לפיד, וכתב "‏אדון לפיד, חדל עם ירי צרורות שנאה, למה, לשיטתך, הרב רפי פרץ, תא״ל טייס מסוקים, שאוהב כל יהודי—דתי, חילוני, חרדי ומסורתי, לא יכול להיות שר חינוך? הרי פורסם אמש שהכל שקרים, אגב, גם לי יש מחלוקות מסוימות איתו, אבל בחייך, איך תסתכלו במראה לאחר קמפיין שנאה רעיל כל-כך? די. פשוט די".

לפיד המשיך להסית וכתב, "‏נפתלי, חברך האוהב-אדם אומר שהוא בעד... ראש הישיבה שלו מפרסם שחילונים רוצים להכניס... לגני ילדים, סמוטריץ׳ מקים מדינת הלכה ולנו אומרים להיות סובלניים. מי כמוך יודע (וסובל מזה) שהחבורה החרד״לית הזו הפכה למשיחית, הזויה וקיצונית. אנחנו ננצח בבחירות ונשלח אותם הביתה". גם כאן צונזרו מילים שלא ראויים לעלות באתר חרדי".

לפיד איבד שליטה והמשיך להשתולל בטוויטר, "‏פרץ, עדיף ללבוש חולצה שחורה מלהחזיק בדעות שחורות וחשוכות. מי אתה שתטיף לי מוסר? תגנה קודם את הרב טאו, ראש הישיבה שלך, שהאשים את החילונים... תסגור את מכינת המסיתים שלך".

יאיר לפיד הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד