י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אשר מאשים את הליכודניק

"חבר לליברמן כדי להפיל את נתניהו" • צפו

מאבק נציגי הסיעות החרדיות למען ילדי מעלה אדומים נמשך, הבוקר הגיעו לעיר מעלה אדומים חברי הכנסת מדגל התורה ותקפו את ראש העיר, שבשבועות האחרונות הגיע גם יו״ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר שלא חסך במילים על בני כשריאל נציג הליכוד המקומי המשמש כראש העיר

"חבר לליברמן כדי להפיל את נתניהו" • צפו
יעקב אשר צילום: בחדרי חרדים

מאבק נציגי הסיעות החרדיות למען ילדי מעלה אדומים נמשך. הבוקר (שני) הגיעו למעלה אדומים חברי הכנסת מדגל התורה ותקפו את ראש העיר. אל המקום הגיע גם יו״ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר, שלא חסך במילים על בני כשריאל - נציג הליכוד המקומי המשמש כראש העיר.

בדבריו לראשי הקהילה אמר חבר הכנסת אשר: ״ראש עיר צריך לתת לכלל האוכלוסיות באופן שווה, לא ייתכן שהחרדים לא יקבלו בזמן שאחרים מקבלים - מאד מפתיע שראש העיר לא יודע לדאוג לתושבי העיר שלו ולא זוכר שילד הוא ילד באופן שווה - מניסיון אני אומר - כשהייתי ראש עיר בבני ברק נתתי לכל אוכלוסיה וחילקתי את המשאבים של החינוך והרווחה, באופן שוויוני ללא שום אפליה, וכי סגרתי פעם מבנה של בית ספר בפני ילדים? כל התלמידים בבני ברק בתקופתי גם החילונים קיבלו את המגיע להם".

אשר הוסיף: ״אני קורא לראש העיר, במקום לחבור לליברמן במאמץ להפיל את נתניהו, תהיה האבא של ילדי העיר, תדאג לכולם ותתן לתלמידים החרדים את בתי הספר הראויים להם ללמוד, אנחנו לא נרפה מהענין הזה, גם אחרי הבחירות, בכל הזדמנות שתהיה, אני וחבריי בסיעת דגה"ת נציף את לדיונים בוועדות הכנסת, עד שהעניין כולו יסתדר ולא תהיה פה אפליה, גם הבנות יקבלו את בית הספר שלהן, וגם הבנים יקבלו את תלמודי התורה שלהם, ונדאג שיהיה לחרדים, לעולים חדשים, ליוצאי אתיופיה ולשאר האוכלוסיות״, אמר חבר הכנסת אשר.

עוד הוסיף יו״ר הסיעה, ״אני מאד מקווה שרה"ע יתעשת בחודש הרחמים והסליחות ויתכנס ביחד עם ראשי בתי הספר ומנהלי הגנים כדי למצוא ולהסדיר עבורם את המבנים הראויים לבתי ספר ולגנים״. שבנוסף ניסה אשר לתאם פגישה עם ראש העיר שבעבר היה ידידו ושיתפו פעולה כראשי הירי אלא שראש העיר דחה את השיחה ומזכירתו אמרה כי הוא בפגישה.

יעקב אשר אביגדור ליברמן מעלה אדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד