י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מכבי מחוז דרום מברכת את מינויו של הרב אריה קליין למנהל מרחב ערד

פריסת שירותים נרחבת, מערך קשרי קהילה מקצועי ומסור, יחס אישי ומקצועי על ידי צוות מומחים מהשורה הראשונה לכל חבר וכעת, מנהל מרחב חדש- כל אלו ועוד הופכים את מכבי לבחירה הראשונה והטבעית עבור תושבי ערד והיישובים הסמוכים • ראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות, הגב' קרן שכטר: "מינויו של הרב קליין מהווה צעד נוסף ומבורך בצמיחה האדירה של מכבי בערד"

מכבי מחוז דרום מברכת את מינויו של  הרב אריה קליין למנהל מרחב ערד
הרב אריה קליין צילום: יח"צ מכבי

על רקע צמיחת השירותים של מכבי בערד, מונה הרב אריה קליין ששימש עד כה כסגן מנהל מרחב, למנהל מרחב ערד ויישובי הדרום הסמוכים- כסיפה, הר חברון, יתיר, סוסיא ושני ליבנה. מינויו של הרב קליין הינו צעד נוסף במהפכת השירות והצמיחה האדירה של מכבי בערד ולהקמת שדירה ניהולית חרדית, מקצועית, מיומנת ומסורה. 

הרב אריה קליין הינו אחד המנהלים המבטיחים של מכבי שירותי בריאות. הוא מביא עמו רזומה עשיר בניהול עם חיבור אמיתי לקהילה ולתושבים- מה שמעידים על כך הינם האמון והערכה הרבה להן הוא זוכה הן מרבני הקהילה ותושביה והן מצד הנהלת מכבי. הרב קליין החל את דרכו במכבי כמתאם קשרי קהילה. הוא מכיר את הקהילה מהשורש, רגיש לצרכי החברים ומחובר לקהילה באופן אישי וייחודי ולדבריו, שירות אישי ומסור הינו המוטו שמנחה את דרכו בעבודתו במכבי.

צעד זה הינו צעד נוסף בצמיחה הגדולה של מכבי בערד. חברי מכבי בערד מהווים 63% מתושבי העיר. ומעל ל 90% מתושבי העיר החרדיים כבר בחרו במכבי להיות הקופה שלהם. מכבי מעניקה לתושבי העיר מעטפת שירותים נרחבת בכל תחומי הרפואה, תוך הקפדה על שירות אישי והתאמה תרבותית לחברי הקהילות בעיר.

מתוך השקפה זו, פועלת מכבי כל העת לפיתוח והעמקת השירותים הרפואיים בערד והרחבת מערכת מתאמי קשרי הקהילה למען החברים. רק לאחרונה הצטרפה לצוות מכבי מתאמת קשרי הקהילה הגב' ג. גרוסגליק המוכרת במסירותה הרבה ובניסיונה העשיר בתחום שירותי הבריאות. הגב' גרוסגליק מצטרפת לר' משה רייכמן, מתאם קשרי הקהילה הוותיק והמוערך בעיר. מערך המתאמים מהווים זרוע מעשית של מכבי בתוך הקהילה ועומדים לעזר החברים ברגישות, במסירות ומתוך שליחות בכל עניין.

ברחבי ערד מעל ל-60 רופאי מכבי בכל תחומי הרפואה, המשלימים את מעטפת הרפואה הדחופה, וחוסכים לחברים את הצורך בהגעה לבית חולים הכרוכה בנסיעה רחוקה ובחשיפה לזיהומים ח"ו.

יתרונה העצום של 'מכבי' טמון בהיקף שירותי הקבוצה, הניתנים גם בערד. שירותי הקבוצה כוללים את מרפאת השיניים 'מכבידנט', 'מכבי טבעי' לרפואה משלימה, בית המרקחת 'מכבי פארם' ומכון פיזיותרפיה גדול ומקצועי. בנוסף לכל אלה, מקדמת 'מכבי' ללא הרף עשרות יוזמות לקידום הבריאות של חבריה, כדוגמת קבוצת למידה בליווי דיאטן, מאמנת אישית לפעילות גופנית ועוד. כל אלה מתקיימים בהלימה תרבותית מלאה, ברגישות רבה לצרכי הקהילה, ובליווי מקצועי של טובי המומחים.

הרב אריה קליין, מנהל המרחב: "מכבי משקיעה משאבים רבים כדי לתת לחבריה מענה מקצועי, מקיף ואישי לצד שירות רגיש וקשוב. אני מודה להנהלת מכבי על הזכות להוביל את התנופה המבורכת בערד ולהעניק לחברי מכבי את השירות האישי והמקצועי מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה ביותר. אני, כמנהל המרחב, יחד עם השדרה הניהולית של מכבי במרחב- נפעל יחד למנף ולקדם את שירותי הרפואה במרחב על מנת לתת לחברים את השירות הטוב ביותר לו כל חבר ראוי באופן אישי ומיוחד."

ראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות, הגב' קרן שכטר: "מינויו של הרב קליין לתפקיד מהווה עדות לפעילתו המסורה והמבורכת במגוון תפקידיו במכבי. הנהלת המחוז תמשיך לפעול לייעול ומינוף השירות הרפואי במרחב, תוך התאמה מלאה לאורח חייהם של החברים. אין ספק שהמינוי החדש הינו צעד נוסף ומבורך בצמיחה הגדולה בעיר".

מכבי יוצאת בשורה של הטבות למצטרפים חדשים, רוצים לדעת עוד? 

מכבי ערד קשרי קהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד